• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Mattias39
    peridoten skrev 2013-01-15 16:19:14 följande:

Brukar ju inte visa påklädda bröstbilder, men efter fått ett par styckna bortplockade så tog jag det säkra före det osäkra.

Tack! Tyvärr inte, men så är det.  

Inte?? Det är ju svårt att ändra på vad du tycker...men det BORDE du vara!! Supersnygga!!!
  • peridoten

Tyvärr inte, ett lyft och lite fyllning skulle inte skada Solig

Tack igen! 

A.D.I.D.A.S.
  • Anonym (kille22)
    NoteturNomen skrev 2013-01-15 14:51:34 följande:

Jag tex, skulle döda för små!!! Skrikandes
    Synd bara att det är så få tjejer som har små bröst :(
  • Anonym (kille22)
    telgebo skrev 2013-01-15 16:13:39 följande:
    Fuska skulle jag inte kalla det. Jag vill vara stolt över min kropp och jag är missnöjd över dom och kan jag bli finare med fasta större bröst så är det värt det.

Jag ska inte sätta in två bomber utan naturliga bröst som passar min kropp och som inte hänger utan är fasta och det kommer se naturligt ut.
    Jo men jag menade att när man mäter bröst så gör man det väll ändå stående?
    Alla bröst blir juh mindre när ägaren ligger på rygg, nästan inga bröst ser juh "naturliga" ut när man ligger på rygg eftersom att det inte är vanligt att man ser bilder på bröst tagna uppifrån på nån som ligger på rygg
    telgebo skrev 2013-01-15 16:16:48 följande:
    Typ såhär kommer brösten se ut som du ser närmast i bilden när jag gjort min operation om jag får önska
    Dem är juh hur stora som helst! :(

• telgebo
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-15 16:33:03 följande:
    Jo men jag menade att när man mäter bröst så gör man det väll ändå stående?
    Alla bröst blir juh mindre när ägaren ligger på rygg, nästan inga bröst ser juh "naturliga" ut när man ligger på rygg eftersom att det inte är vanligt att man ser bilder på bröst tagna uppifrån på nån som ligger på rygg

Dem är juh hur stora som helst! :(

Ha ha och man leker oftast med dom när man har sex och sex har man oftast liggande på rygg eller stående på alla fyra och då hänger dom ner asfult på mig iaf.

Tycker du det? Jag vill att det ska fylla ut en BH ordentligt för nu är tom vissa BH:ar i A-kupa ibland svåra att fylla ut så det ser snyggt ut.
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Detta då killen 22. Vad tycks om det?
  • telgebo
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-15 16:27:26 följande:
    Synd bara att det är så få tjejer som har små bröst :(

Här har du en
  • Anonym (kille22)
    telgebo skrev 2013-01-15 16:37:22 följande:

Ha ha och man leker oftast med dom när man har sex och sex har man oftast liggande på rygg eller stående på alla fyra och då hänger dom ner asfult på mig iaf.

Tycker du det? Jag vill att det ska fylla ut en BH ordentligt för nu är tom vissa BH:ar i A-kupa ibland svåra att fylla ut så det ser snyggt ut.
    Ja jag tyckte verkligen dem var skit stora, jag tycker inte såna bröst är varken snyggt eller naturligt, och det gör mig så ledsen, för att jag tror dem flesta tjejer har en sån felaktig bild över sina kroppar och vad som är naturligt och inte, eller vad som är rätt och fel.
  • Anonym (kille22)
    telgebo skrev 2013-01-15 16:38:35 följande:

Detta då killen 22. Vad tycks om det?
    Oxå stora :(
  • Anonym (kille22)
    Anonym (kille22) skrev 2013-01-15 16:41:12 följande:
    Oxå stora :(
    *edit* fast dem såg mer naturliga ut och mindre silikoniga ut.
Svar på tråden MIna bröst