• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Putt B
    Anonym (USCH) skrev 2013-01-21 06:36:44 följande:

Nej jag ar inte en av dem, jag ar en kvinna och tycker det ar patetiskt att sitta och lagga upp bilder pa ens brost....och till vem? Ackelgubbar!
    Så för att vi uppskattar ett par vackra bröst så är vi äckliga ?

Låter som en riktigt bitter kvinna.... har du inte fått cred för dina bröst ?...
  • Putt B
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-21 00:43:03 följande:
    Hehe.. :) drog upp tröjan alldeles alldeles nyss

Jättefina.. ser riktigt goda ut ;) Och absolut inte för små...
  • Putt B
    Anonym (sillan) skrev 2013-01-20 20:56:43 följande:
    hehe jag älskar stora fasta bröst helt enkelt ;) va inge fel på de jag hade innan men de va för små för min smak.. skickar med en förebild så kan ni jämföra :P

Absolut inget fel på dom innan heller... resten av dig ser ju mycket trevligt ut det också ;)
  • Anonym
    Putt B skrev 2013-01-21 09:32:43 följande:
    Så för att vi uppskattar ett par vackra bröst så är vi äckliga ?

Låter som en riktigt bitter kvinna.... har du inte fått cred för dina bröst ?...
    Eller så anser hon att hennes bröst inte till allmänt beskådande. Tycker med att denna och resten av dessa tråder är ganska patetiska. Tjejer som söker självbekräftelse och desperata män (?) som runkar till dom.
  • peridoten
    Anonym skrev 2013-01-21 10:08:48 följande:
    Eller så anser hon att hennes bröst inte till allmänt beskådande. Tycker med att denna och resten av dessa tråder är ganska patetiska. Tjejer som söker självbekräftelse och desperata män (?) som runkar till dom.

Men om jag som tjej gillar det då? Och absolut inte har något emot att dessa "äckelgubbar" runkar till dom om det nu skulle va så.
    Om jag får någon att runka till mina bilder så är ju mission completed Solig Bättre bekräftelse än så blir det ju knappast Drömmer
    Hahah!
    A.D.I.D.A.S.
  • Topps
    Om ni nu stör er på dessa tråda varför i helvete titta då? 
    Och varför hålla på att förstöra för dom som faktiskt gillar att visa upp sig och titta med en massa dumma kommentarer. Lägg bara ner och gå bara vidare om ni nu "råkat" klicka in på en av dessa underbara trådar.
    Och vad får dig att tro att man runkar till dessa bilder?? 

Ps Svara inte på detta vi vill inte ha dig här

• NHult
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-21 00:43:03 följande:
    Hehe.. :) drog upp tröjan alldeles alldeles nyss

Mmm vackert
    Bloggar lite här på FL <3
  • Putt B
    Jag älskar att titta på bröst.. men att sitta och titta på FL och runka.. det steget är långt...

Gillar du inte trådarna så håll dig därifrån, eller låt bli att kommentera i alla fall.. ingen här vill höra det du skriver..
  • NoteturNomen
    Anonym (USCH) skrev 2013-01-21 06:39:12 följande:
    Jag sag traden igar och klickade pa den, jag smyger verkligen inte runt har. Har inget intresse alls av brost da jag ar kvinna och har fina brost sjalv.

Men ändå kan du inte hålla dig härifrån? (avslöjas eftersom du svarar ;) )

Jag är också kvinna, och har åtminstone rätt fina bröst själv... Vad nu det har med saken att göra???

Låt du dem som vill lägga in sina bilder här göra det ifred, och håll dig du till de trådar som passar dig bättre. Win - win ;)

Och är det nu nån som sitter framför skärmen och runkar så låt dem göra det ifred också. Alla nöjda och glada!! ;)
  • Mattias39
    NoteturNomen skrev 2013-01-21 10:47:18 följande:

Men ändå kan du inte hålla dig härifrån? (avslöjas eftersom du svarar ;) )

Jag är också kvinna, och har åtminstone rätt fina bröst själv... Vad nu det har med saken att göra???

Låt du dem som vill lägga in sina bilder här göra det ifred, och håll dig du till de trådar som passar dig bättre. Win - win ;)

Och är det nu nån som sitter framför skärmen och runkar så låt dem göra det ifred också. Alla nöjda och glada!! ;)
    Bra talat! Glad