• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (USCH)
    peridoten skrev 2013-01-21 10:23:04 följande:

Men om jag som tjej gillar det då? Och absolut inte har något emot att dessa "äckelgubbar" runkar till dom om det nu skulle va så.
    Om jag får någon att runka till mina bilder så är ju mission completed Solig Bättre bekräftelse än så blir det ju knappast Drömmer
    Hahah!

Tragiskt
  • Anonym (USCH)
    NoteturNomen skrev 2013-01-21 10:47:18 följande:

Men ändå kan du inte hålla dig härifrån? (avslöjas eftersom du svarar ;) )

Jag är också kvinna, och har åtminstone rätt fina bröst själv... Vad nu det har med saken att göra???

Låt du dem som vill lägga in sina bilder här göra det ifred, och håll dig du till de trådar som passar dig bättre. Win - win ;)

Och är det nu nån som sitter framför skärmen och runkar så låt dem göra det ifred också. Alla nöjda och glada!! ;)

Ja, jag svarar da jag far svar och vill svara tillbaka. Inte for att jag vill kolla pa tragiska manniskor som lagger ut sina brost pa FAMILJELIV haha.  
  • Putt B
    Anonym (USCH) skrev 2013-01-21 11:26:56 följande:

Ja, jag svarar da jag far svar och vill svara tillbaka. Inte for att jag vill kolla pa tragiska manniskor som lagger ut sina brost pa FAMILJELIV haha.  
    Ska vi låta bli att svara denna tragiska människa..? eller vad säger ni ?
  • Mucko

Och vem säger att man måste runka för att man ser ett par fina vackra bröst
  • peridoten

Men ändå är du inne och kollar Drömmer
    A.D.I.D.A.S.
  • Anonym (USCH)

Och for att fortydliga, jag hade inte lagt ut bilder pa mina brost nagonstans, inte bara pa FL alltsa.

Detta ar ett diskussionsforum och jag far ge min asikt i vilken trad som helst.  
  • NoteturNomen
    Putt B skrev 2013-01-21 11:28:08 följande:
    Ska vi låta bli att svara denna tragiska människa..? eller vad säger ni ?

Hand upp! Med på den dealen from Nu! Ignoreramode på... :p
  • LoLs pappa

Finns ju en dikterad innofficiell regel i helkroppstråden....

NoteturNomen skrev 2013-01-21 11:54:42 följande:

Hand upp! Med på den dealen from Nu! Ignoreramode på... :p
  • Anonym (Meya)

Jaha.. så tog dem bort min bild för att den var inte så himla lämplig för brösttråden..?
    Nu förstår jag varför det finns bittra kärringar här på FL som inte har något bättre för sig, suck suck. Inga mer bilder här framöver.  

• Anonym (xx)

Haha jag fick ett mail från moderato att de hade plockat bort "Sillans" bröst-bild, var ju inte ens mina Förvånad.