• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Max
    BusRåttan1 skrev 2013-01-21 18:50:41 följande:
    Nu vill ju man inte att mina "tutt-bilder" tas bort här så vi börjar med en liteeen bild och behåller BH:n på. :) 

Väldigt fin bild:)
  • Anonym

Jag har haft stora hängbröst sen åk 7 och det var skitjobbigt då. Sen lärde jag mig gilla både mig själv och min kropp. Nu är brösten en del av mig och jag älskar dem lika mycket som jag älskar mig själv. Efter barn nr 2 och omlagd kost sitter jag här 13 kg lättare och med två skinnpåsar. Men jag gillar fortfarande mina bröst, det jag kan sörja är att jag inte kan ha urringat som förr, för vem vill visa upp eller se krusat läder? bristningarna är från tonåren och lite från graviditeter, men som sagt brösten är en del av mig och jag älskar mig själv....precis så som jag är.

• straight arrow
    Nu vill ju man inte att mina "tutt-bilder" tas bort här så vi börjar med en liteeen bild och behåller BH:n på. :)
    Mycket trevlig liten bild på ett mycket trevligt motiv!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • BusRåttan1
    Putt B skrev 2013-01-21 18:58:46 följande:

Mysig bild..
    Max skrev 2013-01-21 19:09:13 följande:

Väldigt fin bild:)
    Tack :)

• L E O N
    Anonym (xx) skrev 2013-01-20 20:33:09 följande:

Long time no see Glad
    Mmmm så trevligt!!
  • BusRåttan1
    straight arrow skrev 2013-01-21 19:21:20 följande:
    Mycket trevlig liten bild på ett mycket trevligt motiv!
    Tack, det var bra sagt! :)
  • L E O N

Jaa herregud vad mycket fint det finns här ....Underbart fin bild du hade Busråttan... En hel del att ta in bara efter en dags frånvaro. Börjar bli en efterjobbet rutin att scanna igenom vad som hänt här

• Anonym (Gabby)

Har storlek 70 D men det är inte så stort som det låter. I bh är de snygga men utan bh ser man att de inte är symmetriska. Det ena är lite större och hängigare och vårtgården är mkt större än hos det andra bröstet. Tycker det är fult mening har funderat på att operera men min sambo gillar dem och jag är så känslig att jag kan komma av att han suger på dem, vill inte riskera att en operation förstör det!

• LoLs pappa

Ngn veckas oanonymitet kan du nog stå ut med, vi kan det definitift Mkt fint motiv, minst sagt med eller utan bh.