• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Fredrik38
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-21 12:27:22 följande:
    Jaha.. så tog dem bort min bild för att den var inte så himla lämplig för brösttråden..?
    Nu förstår jag varför det finns bittra kärringar här på FL som inte har något bättre för sig, suck suck. Inga mer bilder här framöver.  
    Trist... men beröva inte oss som uppskattar dina vackra bröst möjligheten att njuta av dom ;)
  • Mattias39
    GladAnonym (Meya) skrev 2013-01-21 12:27:22 följande:
    Jaha.. så tog dem bort min bild för att den var inte så himla lämplig för brösttråden..?
    Nu förstår jag varför det finns bittra kärringar här på FL som inte har något bättre för sig, suck suck. Inga mer bilder här framöver.  

Är väldigt glad över att jag hann se iaf, de är makalöst fina!!
  • Anonym (Meya)
    Fredrik38 skrev 2013-01-21 12:32:10 följande:
    Trist... men beröva inte oss som uppskattar dina vackra bröst möjligheten att njuta av dom ;)
    Jag uppskattar mina härliga bröst lika mycket som alla andra gör, men det får man tydligen inte göra för att ha råkat visa en bild.. men äsch jag kommer ändå visa ett par vackra bröst här..igen! Solig
  • Mattias39
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-21 12:50:47 följande:
    Jag uppskattar mina härliga bröst lika mycket som alla andra gör, men det får man tydligen inte göra för att ha råkat visa en bild.. men äsch jag kommer ändå visa ett par vackra bröst här..igenSolig

Jaaaaaa!! Skrattande
  • Fredrik38
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-21 12:50:47 följande:
    Jag uppskattar mina härliga bröst lika mycket som alla andra gör, men det får man tydligen inte göra för att ha råkat visa en bild.. men äsch jag kommer ändå visa ett par vackra bröst här..igen! Solig
    Det ser vi alla fram emot Meya!!!! :P
  • LoLs pappa
    Anonym (xx) skrev 2013-01-21 12:31:37 följande:
    Haha jag fick ett mail från moderato att de hade plockat bort "Sillans" bröst-bild, var ju inte ens mina Förvånad.

Jag fick ett mail för att jag hade citerat ngn.
    Och brösten var med i citatet.
    Dom verkar ha bra koll.....
  • Anonym (xx)
    LoLs pappa skrev 2013-01-21 12:59:59 följande:

Jag fick ett mail för att jag hade citerat ngn.
    Och brösten var med i citatet.
    Dom verkar ha bra koll.....
    Det var samma för mig, noll koll alltså Kräks.
  • Anonym (Meya)
    Mattias39 skrev 2013-01-21 12:46:28 följande:

Är väldigt glad över att jag hann se iaf, de är makalöst fina!!
    Det där var väldigt gulligt sagt :) Nästa gång får du nog vara lika snabb.. moraltanten kanske hinner ta bort mina framtida bilder här. 
    Mattias39 skrev 2013-01-21 12:54:11 följande:

Jaaaaaa!! Skrattande
    Fredrik38 skrev 2013-01-21 12:56:25 följande:
    Det ser vi alla fram emot Meya!!!! :P
    Jag kommer tillbaka .. tack vare dig ska du veta!! :)

• Fredrik38
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-21 13:04:09 följande:
    Det där var väldigt gulligt sagt :) Nästa gång får du nog vara lika snabb.. moraltanten kanske hinner ta bort mina framtida bilder här. 

Slår mig lite för bröstet....  :)

Då har jag def. bidragit till att göra världen lite bättre :P

Inboxa gärna.....
  • LoLs pappa
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-21 13:04:09 följande:

Det ser vi VERKLIGEN fram emot.

Bara du ej blir bannlyst