• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Tom Araya
    BusRåttan1 skrev 2013-01-21 18:50:41 följande:
    Nu vill ju man inte att mina "tutt-bilder" tas bort här så vi börjar med en liteeen bild och behåller BH:n på. :)

En fantastiskt fin byst du har och det där vackra håret har vi sett i en annan tråd...Flört Solig
  • EllinorE

85E runda fasta, fina och stolta! :D Jag är väldigt stolt över hela min kropp! Men brösten är definitivt de som gör intryck på folk!

• Anonym
    Putt B skrev 2013-01-21 16:25:33 följande:
    Tråkigt att du inte kan förlika dig med dom... även om du har din åsikt om dom, så tror jag att det finns positiva saker med dom i alla fall... och din sambo tycker säkert om dom.. du vet.. brösten gör ju inte kvinnan.. det är kvinnan som gör brösten...

Du behöver inte upprepa vad nån annan skrivit innan dig.
  • Tom Araya
    Anonym (Gabby) skrev 2013-01-21 19:44:25 följande:
    Har storlek 70 D men det är inte så stort som det låter. I bh är de snygga men utan bh ser man att de inte är symmetriska. Det ena är lite större och hängigare och vårtgården är mkt större än hos det andra bröstet. Tycker det är fult mening har funderat på att operera men min sambo gillar dem och jag är så känslig att jag kan komma av att han suger på dem, vill inte riskera att en operation förstör det!
    Sista meningen tycker jag var bra tänkt och din sambo har säkert rätt i att de är fina nog.Solig

En bild kanske? Flört
  • Tom Araya
    EllinorE skrev 2013-01-21 19:57:57 följande:
    85E runda fasta, fina och stolta! :D Jag är väldigt stolt över hela min kropp! Men brösten är definitivt de som gör intryck på folk!
    Trevligt att du trivs med dina bröst, vågar du lägga upp en bild? Flört

Jag hade hoppats på att även du som person gör intryck på folk...Rynkar på näsan Flört
  • Anonym (mums)

Vågar man visa mer än så?? ;) med tanke på att många bilder togs bort.

• Peter37
    Anonym (mums) skrev 2013-01-22 00:06:42 följande:

nyfiken på mer...kan jag visa ngt för dig?
  • Anonym (mums)
    Peter37 skrev 2013-01-22 00:09:56 följande:
    nyfiken på mer...kan jag visa ngt för dig?
    Nä, jag nöjer mig med mina bröst så det får räcka. :)
  • LoLs pappa
    Anonym (mums) skrev 2013-01-22 00:06:42 följande:

Dom ser mkt vackra ut!!!!