• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • BusRåttan1
    L E O N skrev 2013-01-21 19:43:34 följande:
    Jaa herregud vad mycket fint det finns här ....Underbart fin bild du hade Busråttan... En hel del att ta in bara efter en dags frånvaro. Börjar bli en efterjobbet rutin att scanna igenom vad som hänt här
    Tycker själv att jag har sett otroligt vackra bröst här i tråden och ja även min bild var underbar
    LoLs pappa skrev 2013-01-21 19:44:53 följande:

Ngn veckas oanonymitet kan du nog stå ut med, vi kan det definitift Mkt fint motiv, minst sagt med eller utan bh.
    Det förstår jag att ni kan...ni står ut med allt verkar det som Tack!

• BusRåttan1
    straight arrow skrev 2013-01-22 05:56:26 följande:
    Kan man bli annat än somna glad och lycklig med en sån bild innan man lägger sig? Vackert!
    Nu kan även jag somna glad efter att ha läst detta! Solig Kyss
    Mattias39 skrev 2013-01-22 08:02:35 följande:

God morgon Råttan! :)
    Vilka underbart fina bilder du lagt upp sedan igår, gillar båda bilderna!! Du har en jättefin kropp som jag gärna vill se mer av i helkroppstråden! Glad
    Det är inte utan att man börjar fundera på hur bilderna sett ut om FL haft en annan policy här... Flört
    Råttan..haha okej det funkar :)
    Tråden får inte dö ut, någon mer än jag måste fylla tråden med lite fylliga bilder, taack fina du- får säga detsamma  till dig med.  
    Jaså..utveckla den sista meningen...  
    Tom Araya skrev 2013-01-21 19:48:04 följande:
    En fantastiskt fin byst du har och det där vackra håret har vi sett i en annan tråd...Flört Solig
    Vi vet att du är lite svag just för vackra hårsvall och din tråd har man kikat nu rätt många gånger  

• Putt B
    Platypus skrev 2013-01-22 19:21:12 följande:
    Ser framför mig hur Putt ligger bakom en sten med stor kikare och tittar på oss som badar på nakenbadet
    Knappast du.. jag ligger på stranden och solar... fluktare får hålla sig bakom stenarna...
  • Mattias39
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 00:47:37 följande:
    Råttan..haha okej det funkar :)
    Tråden får inte dö ut, någon mer än jag måste fylla tråden med lite fylliga bilder, taack fina du- får säga detsamma  till dig med.  
    Jaså..utveckla den sista meningen...  

Bra..håll tråden levande, jag lovar att kika in för att ge en och annan kommentar :)
    Men just i denna tråden tror jag inte jag har så värst mycket att ladda upp själv, jag får nog hålla mig till helkroppstråden med mina bilder... Glad
    Sista meningen...egentligen så menar jag inget annat än att jag hade velat se dom utan tyg... Flört
  • BusRåttan1
    Mattias39 skrev 2013-01-23 08:44:36 följande:

Bra..håll tråden levande, jag lovar att kika in för att ge en och annan kommentar :)
    Men just i denna tråden tror jag inte jag har så värst mycket att ladda upp själv, jag får nog hålla mig till helkroppstråden med mina bilder... Glad
    Sista meningen...egentligen så menar jag inget annat än att jag hade velat se dom utan tyg... Flört
    Äh, man får titta på bilderna och inte ge allt för många kommentarer..det tar bara plats här i tråden.
    Heheh jag förstår att ni män inte har något att ladda upp - Mina bröst hur skulle det se ut  
    Du, jag är faktiskt rädd för att bli avstängd/få varning som några här innan där deras bilder plockades bort.. 
  • Mattias39
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 09:10:30 följande:
    Äh, man får titta på bilderna och inte ge allt för många kommentarer..det tar bara plats här i tråden.
    Heheh jag förstår att ni män inte har något att ladda upp - Mina bröst hur skulle det se ut  
    Du, jag är faktiskt rädd för att bli avstängd/få varning som några här innan där deras bilder plockades bort.. 

Jag förstår det....bättre att hålal det på godkänd nivå...Men man kan ju få drömma ändå... Drömmer
  • BusRåttan1
    Mattias39 skrev 2013-01-23 09:16:02 följande:

Jag förstår det....bättre att hålal det på godkänd nivå...Men man kan ju få drömma ändå... Drömmer
    Vi får se jag kanske bryter mot reglerna och då slipper du drömma..
  • Mattias39
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 09:21:38 följande:

Skrattande
    Då får du hojta till isåfall så att jag inte missar den innan den ev. tas bort... Flört
  • Tom Araya
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 09:10:30 följande:
    Mattias39 skrev 2013-01-23 09:16:02 följande:

BusRåttan1 skrev 2013-01-23 09:21:38 följande:
    Mattias39 skrev 2013-01-23 09:32:24 följande:

Skrattande
    Då får du hojta till isåfall så att jag inte missar den innan den ev. tas bort... Flört
    Det finns en tråd för oblyga som vill slippa ta risken att bli avstängda...Flört Solig

• Anonym

De är så fina tror jag men om du visar mer så man se hela bröstet. Utan bröstvårter är lagligt