• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • fortsätt paddla

Om man säger så. Jag kan se flera anledningar till att man väljer att lägga upp bilder på sig själv. Jag förstår absolut att man kan gilla bilder på bröst. Men att jämt slänga dryga och elaka kommentarer omkring sig. Där kan jag bara se en anledning.

• Fröken reserverad
    Anonym (69 :)) skrev 2013-02-18 23:26:20 följande:
    Hehe hade visst lite tråkigt

Jättefint. Skulle också vilja ha en sån urringning. {#emotions_dlg.flower}
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (Tutt älskare)
    fortsätt paddla skrev 2013-02-19 12:26:02 följande:
    Om man säger så. Jag kan se flera anledningar till att man väljer att lägga upp bilder på sig själv. Jag förstår absolut att man kan gilla bilder på bröst. Men att jämt slänga dryga och elaka kommentarer omkring sig. Där kan jag bara se en anledning.

Ja det har du väldigt rätt i.
  • Smecker
    Anonym skrev 2013-02-19 10:49:22 följande:
    Smecker... stackare..

Är du fortfarande skolpolis också ?

Det är många frågor i världen vi lever i och det är inte säkert du hinner få svar på alla.  

Jag är inte säker på att du får vettiga svar heller om du kallar folk för grottmongo..

kram på dig..stackars lilla människa            

Läsförståelsen blir tydligen med skadad. "Skulle kunna sitta på vilket grottmongo som helst".

Ah, skolpolis, vilka minnen det väcker. Fast då var jag snäll mot grottmongon med.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym skrev 2013-02-19 11:28:00 följande:
    Troligen så blir man glad för att man får se något vackert. Bröst, solnedgångar, bilar,..alla gillar vi olika saker.

Bara för att du verkar tycka bröst är fettsäckar så gör inte alla det. Vissa tycker bröst är vackra. 

Jag kan också tycka att bröst är vackra. Vilket inte är samma sak som att jag dreglar, spelar fickpingis så fort jag ser ett par och frenetiskt börjar knattra inboxningar med vänsterhanden.

Tror du att alla tjejer som solar topless på stranden är kåta på dig? De visar ju brösten.
  • Smecker
    fortsätt paddla skrev 2013-02-19 12:26:02 följande:

Bekräftelse, egoboost, uppmärksamhet.. vilka fler?

Jag kan bara se en anledning till att man slänger nedvärderande kommentarer omkring sig. Jag är ledsen att du kände dig träffad.
  • Anonym
    Smecker skrev 2013-02-19 12:50:03 följande:

Läsförståelsen blir tydligen med skadad. "Skulle kunna sitta på vilket grottmongo som helst".

Ah, skolpolis, vilka minnen det väcker. Fast då var jag snäll mot grottmongon med.

Jaha... fick du vara inne en stund på rasten idag Smecker?

Men försök hitta någon att leka med, det är inte bra om man är ensam för mycket...  
  • Smecker
    Anonym skrev 2013-02-19 12:59:45 följande:
    Jaha... fick du vara inne en stund på rasten idag Smecker?

Men försök hitta någon att leka med, det är inte bra om man är ensam för mycket...  

Nej jag fipplar med min insmugglade mobil på rastgården. Skall strax göra en Charierre.
  • fortsätt paddla

Hur som helst. Jag har rätt små bröst, och är nöjd. Men gillar verkligen bilderna på dom fylliga brösten:) vackert:)

• Anonym
    Smecker skrev 2013-02-19 13:05:02 följande:

Nej jag fipplar med min insmugglade mobil på rastgården. Skall strax göra en Charierre.