• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym (terrier)
    eflec skrev 2013-02-19 16:28:23 följande:
    Jag mobbas inte. Jag Hjärta Smecker. I smyg.
    Jo du mobbas! Vuxna människa.
  • eflec
    Anonym skrev 2013-02-19 16:28:51 följande:

Det tror inte jag. Hennes kärlek till honom är mycket större än din, och hon skulle troligtvis älska honom rätt.
    FYP
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-19 15:05:39 följande:
    Det är ingen brösttråd längre utan det är skolpolisen smeckers diskussionstråd nu. Smecker har sina intressen (något udda). Andra gillar bröst! Tur vi är olika men svara inte på Smecker mer nu. Och Smecker svara inte på detta.... Må brösten vinna!!

Varför ska vi inte svara på Smeckers inlägg? Ämnet är bröst och ordet är ju fritt. Han har en poäng medan du bara är arg och otillfredsställd.
  • Tom Araya

...och så ett gäng anonyma som likt gläfsande mopsar runt en gammal kärring bara inte kan hålla tyst...

• eflec
    Anonym (terrier) skrev 2013-02-19 16:32:04 följande:
    Jo du mobbas! Vuxna människa.
    ja, tydligen gör jag det.
  • Anonym (69 :))

Tråkigt... jag älskar mina bröst och tycker att de är ännu finare på bild som jag visade upp här...men det var tydligen fel gjort av mig. 

• Tom Araya
    Anonym (69 :)) skrev 2013-02-19 23:45:02 följande:
    Tråkigt... jag älskar mina bröst och tycker att de är ännu finare på bild som jag visade upp här...men det var tydligen fel gjort av mig. 
    Skit i vad folk tycker om det!

Du är alltid välkommen till vår medlemsgrupp där vi har god stämning. Solig
  • Kexet02

Blir knappast till mej över ett par random bröst på bild men kan absolut tycka dom är fina... Till mej blir jag över sambons bröst för att dom sitter på just henne...