• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Fröken reserverad
    Anonym (terrier) skrev 2013-02-19 14:23:27 följande:
    En trygg och säker kvinna söker inte bekräftelse från random FL män genom att visa sina bröst... eller?

Om kvinnan i fråga får utlopp för sin exhibitionism så behöver hon varken vara osäker eller otrygg.

Vissa njuter av att visa upp sig. Andra tycker det är roligt. Och ytterligare andra är stolta över hur de ser ut och vill visa det.

Finns ju alla olika sorter som vill visa bilder på sig.

Bättre att visa tuttarna här än att trycka upp dem i ansiktet på folk på stan tycker jag då. .
    Reserverad står för upptagen.
  • Jellybeanbaby
    Smecker skrev 2013-02-19 14:04:37 följande:
    ... VSB.

Mycket bra fråga annars. Vem drygar sig över att tjejer lägger upp bild på sina bröst? Säg till om du ser någon så skall jag säga till hen.
    Vad uselt minne du har. Du drygade dig över tjejer som lägger upp bilder på sina bröst.
    Du började vid inlägg #1444.
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • Anonym (yy)
    Fröken reserverad skrev 2013-02-19 14:27:05 följande:

Om kvinnan i fråga får utlopp för sin exhibitionism så behöver hon varken vara osäker eller otrygg.

Vissa njuter av att visa upp sig. Andra tycker det är roligt. Och ytterligare andra är stolta över hur de ser ut och vill visa det.

Bättre att visa tuttarna här än att trycka upp dem i ansiktet på folk på stan tycker jag då. .

Amen Solig
  • Smecker
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 14:27:57 följande:
    Vad uselt minne du har. Du drygade dig över tjejer som lägger upp bilder på sina bröst.
    Jag föreslår att du jobbar på läsförståelsen. Läs inlägget och berätta för mig exakt var jag drygar mig över tjejer som lägger upp bilder på sina bröst.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • NoteturNomen
    Fröken reserverad skrev 2013-02-19 14:27:05 följande:

Bra där Fröken...  Glad
    Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
  • Smecker
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 14:27:57 följande:
    Jag kan till och med citera för att underlätta för dig:
    Smecker skrev 2013-02-19 09:17:45 följande:
    Om någon kan förklara för mig varför man blir till sig av bilder på random fettsäckar så vore jag tacksam.
    Var exakt drygar jag mig över tjejer som lägger upp bilder på sina bröst?
  • Jellybeanbaby
    Smecker skrev 2013-02-19 14:30:07 följande:
    Jag föreslår att du jobbar på läsförståelsen. Läs inlägget och berätta för mig exakt var jag drygar mig över tjejer som lägger upp bilder på sina bröst.
    Om vi tittar på nästa finkulturella inlägg från dig.
    #1446 - där säger du såhär om kvinnor som lägger upp bilder på sina bröst.

START CITAT SMECKER
    "men det är fortfarande random fettsäckar som skulle kunna sitta på vilket bekräftelseknarkande grottmongo som helst."
    SLUT CITAT SMECKER

You tell me.
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • Feltryck01
    Smecker skrev 2013-02-19 10:15:46 följande:

Förvisso, men det är fortfarande random fettsäckar som skulle kunna sitta på vilket bekräftelseknarkande grottmongo som helst. Det är en ytterst begränsad del av en helhet, så frågan kvarstår:

Varför blir man till sig av en bild på random fettsäckar? Är det för att man tror att man har halva inne?
    Varsågod Smäcken. Här är dina ord. Don't worry, du behöver inte tacka mig för att jag påminner dig Solig
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Smecker
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 14:32:14 följande:
    Om vi tittar på nästa finkulturella inlägg från dig.

#1446 - där säger du såhär om kvinnor som lägger upp bilder på sina bröst.

START CITAT SMECKER

"men det är fortfarande random fettsäckar som skulle kunna sitta på vilket bekräftelseknarkande grottmongo som helst."

SLUT CITAT SMECKER

You tell me.

Feltryck01 skrev 2013-02-19 14:33:53 följande:
    Varsågod Smäcken. Här är dina ord. Don't worry, du behöver inte tacka mig för att jag påminner dig 

Det verkar vara symptomatiskt att tuttgloende ger försämrad läsförståelse.

"skulle kunna" är nyckeln. Varsågoda.
  • Anonym
    Smecker skrev 2013-02-19 14:50:53 följande:

Det verkar vara symptomatiskt att tuttgloende ger försämrad läsförståelse.

"skulle kunna" är nyckeln. Varsågoda.
    härregud din förmåga att uttrycka dig fullkomligt bländar mig