• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym

Det är ingen brösttråd längre utan det är skolpolisen smeckers diskussionstråd nu. Smecker har sina intressen (något udda). Andra gillar bröst! Tur vi är olika men svara inte på Smecker mer nu. Och Smecker svara inte på detta.... Må brösten vinna!!

• Anonym

Det är ingen brösttråd längre utan det är skolpolisen smeckers diskussionstråd nu. Smecker har sina intressen (något udda). Andra gillar bröst! Tur vi är olika men svara inte på Smecker mer nu. Och Smecker svara inte på detta.... Må brösten vinna!!

• fortsätt paddla

Jag ger min uppmärksamhet till dom som förtjänar den;)
    Mer fina bröst nu:)

• Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 14:32:14 följande:
    Om vi tittar på nästa finkulturella inlägg från dig.

#1446 - där säger du såhär om kvinnor som lägger upp bilder på sina bröst.

START CITAT SMECKER

"men det är fortfarande random fettsäckar som skulle kunna sitta på vilket bekräftelseknarkande grottmongo som helst."

SLUT CITAT SMECKER

You tell me.

Men det är väl de ylande dregel-juckande hundgårds-jyckarna som han syftar på? Kvinnan KAN vara hur som helst men det är tydligen inte så viktigt.
  • NHult

För mycket text och för lite bilder i denna tråden nu,

och så sjunger vi i kör "Visa Pattarna"   Solig 

Bloggar lite här på FL <3
  • popit

Jag tycker mina är för små. Formen o så är det inget fel på alls. Det skumma är att jag har 75D (är ju inte jättelitet liksom?!) men ändå tycker jag dom ser små ut :/

• Fröken reserverad
    popit skrev 2013-02-19 16:00:54 följande:
    Jag tycker mina är för små. Formen o så är det inget fel på alls. Det skumma är att jag har 75D (är ju inte jättelitet liksom?!) men ändå tycker jag dom ser små ut :/
    Om du skulle ha de bredvid mina skulle de se enorma ut..jag har 75 B. De är betydligt mindre.
    Men fina ändå. 
    Reserverad står för upptagen.
  • Bingo
    popit skrev 2013-02-19 16:00:54 följande:
    Små bröst är jättefina Glad
  • fortsätt paddla

Jag har 70 A. Hade komplex när jag var yngre men nu gillar jag dom.
    Fascineras ändå av stora bröst:)

• Fröken reserverad
    fortsätt paddla skrev 2013-02-19 16:10:58 följande:
    Jag har 70 A. Hade komplex när jag var yngre men nu gillar jag dom.
    Fascineras ändå av stora bröst:)
    Jag med, det kan vara så enormt vackert.

Förr tyckte jag att jag var osexig med mina små bröst men har insett att det är sexigt det med. Plus att risken att få ont i ryggen pga tunga bröst ä rminimal  
    Reserverad står för upptagen.