• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • Anonym
    Smecker skrev 2013-02-19 12:53:28 följande:
    Jag kan också tycka att bröst är vackra. Vilket inte är samma sak som att jag dreglar, spelar fickpingis så fort jag ser ett par och frenetiskt börjar knattra inboxningar med vänsterhanden.

Tror du att alla tjejer som solar topless på stranden är kåta på dig? De visar ju brösten.

Varför skulle jag tro att alla som visar brösten är kåta på mig för?

Visar de brösten vill de väl visa dem och tycker jag de är fina så talar jag om det. Inget konstigare än så.

Bröst är fint på bild med.
  • Tom Araya

Varför sitta i en bröst-bild-tråd och dryga sig över att tjejer lägger upp bilder på sina bröst, liksom?

Verkligen lågvattenmärke om man söker bekräftelse och uppmärksamhet.

• Smecker
    Tom Araya skrev 2013-02-19 13:47:53 följande:
    Varför sitta i en bröst-bild-tråd och dryga sig över att tjejer lägger upp bilder på sina bröst, liksom?

Verkligen lågvattenmärke om man söker bekräftelse och uppmärksamhet.
    ... VSB.

Mycket bra fråga annars. Vem drygar sig över att tjejer lägger upp bild på sina bröst? Säg till om du ser någon så skall jag säga till hen.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym

en del här på fl är så högt stående över oss flesta medlemmar. de vill frottera sig i sin vishet och förmåga att kunna se klart och tydligt på saker och ting. genom att upplysa oss om sin vishet höjer de sig ännu mer. åh xxx du är så vis, så klok, så mäktig

• Anonym (terrier)
    Anonym skrev 2013-02-19 14:04:48 följande:
    en del här på fl är så högt stående över oss flesta medlemmar. de vill frottera sig i sin vishet och förmåga att kunna se klart och tydligt på saker och ting. genom att upplysa oss om sin vishet höjer de sig ännu mer. åh xxx du är så vis, så klok, så mäktig
    Något måste det ju vara som får de fullmogna men osäkra kvinnorna på FL att kasta av sig trosorna för herr xxx... inte är det utseendet.
  • Tom Araya
    Smecker skrev 2013-02-19 14:04:37 följande:
    ... VSB.

Mycket bra fråga annars. Vem drygar sig över att tjejer lägger upp bild på sina bröst? Säg till om du ser någon så skall jag säga till hen.
    Ingen citerad= man tar åt sig utefter vad man förtjänar
  • Anonym (terrier)
    Anonym (terrier) skrev 2013-02-19 14:12:50 följande:
    Något måste det ju vara som får de fullmogna men osäkra kvinnorna på FL att kasta av sig trosorna för herr xxx... inte är det utseendet.
    Vad jag däremot undrar är vad som får resten av kvinnorna på FL att kasta av sig trosorna för honom... jag är lite avundsjuk måste jag erkänna.
  • KTM
    Anonym (terrier) skrev 2013-02-19 14:12:50 följande:

Hur fan rent ut sagt vet just du att det är osäkra kvinnor.Hur kan du avgöra det utifrån bilder på deras bröst!!!!!!
  • Anonym (terrier)
    Anonym (terrier) skrev 2013-02-19 14:17:58 följande:
    Vad jag däremot undrar är vad som får resten av kvinnorna på FL att kasta av sig trosorna för honom... jag är lite avundsjuk måste jag erkänna.
    Kan inte folk hålla sig till ett och samma nick? Nu vet jag inte vilka ni pratar om längre. Tyst
  • Anonym (terrier)
    KTM skrev 2013-02-19 14:20:25 följande:

Hur fan rent ut sagt vet just du att det är osäkra kvinnor.Hur kan du avgöra det utifrån bilder på deras bröst!!!!!!
    En trygg och säker kvinna söker inte bekräftelse från random FL män genom att visa sina bröst... eller?