• Anonym (Diddi)

MIna bröst

Ämnet är bröst och ordet är fritt. Hur ser dina bröst ut och trivs du med dem?

• Svar på tråden MIna bröst
  • peridoten
    Putt B skrev 2012-12-21 15:33:46 följande:
    Synd... men välkommen till diktaturen....

Tydligen så är " Sådär :) en liten kik jag bjuder jag bara på"  syftat till att ha sex snarare än diskuter sexfrågor.
    Tråden handlar om bröst, jag leverar bröst, men häää...
  • Putt B
    Flisan84 skrev 2012-12-21 15:36:34 följande:

Tydligen så är " Sådär :) en liten kik jag bjuder jag bara på"  syftat till att ha sex snarare än diskuter sexfrågor.
    Tråden handlar om bröst, jag leverar bröst, men häää...
    En del klarar inte av det... det är ju bara vackra bilder.. inget vulgärt alls...

men men.. bara att bita i det sura...

• Anonym (80G-H)

Hittade faktiskt ett läckert bh-set idag för ett riktigt bra pris..längesedan man kunde köpa en bh i någon annan färg än vitt eller svart :)
    Dock väldigt små i storleken då jag var tvungen att köpa 90H istället för min vanliga :/ 

• Anonym (c kupan)
    Anonym (80G-H) skrev 2012-12-21 16:09:33 följande:
    Hittade faktiskt ett läckert bh-set idag för ett riktigt bra pris..längesedan man kunde köpa en bh i någon annan färg än vitt eller svart :)

Dock väldigt små i storleken då jag var tvungen att köpa 90H istället för min vanliga :/ 

Kul med underkläder vad gillar du för typ. Jag blir jätte tokig om inte trosor o bh matchar
  • Anonym (80G-H)
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-21 16:15:24 följande:

Kul med underkläder vad gillar du för typ. Jag blir jätte tokig om inte trosor o bh matchar

ja det är riktigt kul :)
    Hmm vet inte om jag gillar någon speciell typ..passar dom så köper jag typ :P men balconett-bh brukar sitta bra och även någon push-up ibland om det är något speciellt tillfälle :)
    För mig är det inte så petigt om inte trosor och bh matchar iom att mina bhar vanligtvis går på mellan 500-700kr styck så blir det specialaffärer när det ska inhandlas och där kostar matchande trosor typ 300kr bara dom så det blir ingen prio direkt :)  
  • peridoten

[quote=68041808][quote-nick]Putt B skrev 2012-12-21 15:38:29 följande:[/quote-nick]

Flisan84 skrev 2012-12-21 15:36:34 följande:
    Tydligen så är " Sådär :) en liten kik jag bjuder jag bara på"  syftat till att ha sex snarare än diskuter sexfrågor. Tråden handlar om bröst, jag leverar bröst, men häää...
    En del klarar inte av det... det är ju bara vackra bilder.. inget vulgärt alls... men men.. bara att bita i det sura... [/huot Knäppt, men verkar tyvärr inte vara bättre än så. Och hade jag varit ute efter det sistnämnda hade jag loggat in på en annan typ av sida.... Få se hur länge den sista bilden får vara kvar.
  • peridoten
    Flisan84 skrev 2012-12-21 16:45:07 följande:
    [quote=68041808][quote-nick]Putt B skrev 2012-12-21 15:38:29 följande:[/quote-nick]En del klarar inte av det... det är ju bara vackra bilder.. inget vulgärt alls... men men.. bara att bita i det sura... [/huot Knäppt, men verkar tyvärr inte vara bättre än så. Och hade jag varit ute efter det sistnämnda hade jag loggat in på en annan typ av sida.... Få se hur länge den sista bilden får vara kvar.

Oj, vet inte hur inlägget blev så. Skriver från mobilen.
  • Anonym
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-21 15:04:41 följande:
    Tackar samtliga för komplimangerna.. Hyggligt av er.. Även om det egentligen inte är så noga. Huvudsaken är att man själv är nöjd... Sedan tror jag att många av er hade tyckt det var lite skrämmande att veta att trots rätt stora barn kan det fortfarande komma ibland om man suger... Dvs om mannen suger
    Skrämmande? Tvärtom, det är ju underbart!
  • Anonym (c kupan)
    Anonym skrev 2012-12-22 08:49:17 följande:
    Skrämmande? Tvärtom, det är ju underbart!

• Paradigm

Ni som har G och H, ni måste vara rätt så feta i övrigt?

Svar på tråden MIna bröst