• Lillalila

Känner du igen dig- då är du WT!

Japp!! I en spinoff på denna wt-debatt så vill jag dra den än längre- genom att kategorisera er!!

Om följande stämmer in på dig är du wt!

Du använder foppatofflor

Du använder vanliga vita t-shirts med fladdrande armar 

Du äter falukorv

Du handlar mat av märket Eldorado eller Xtra

Du arbetar som undersköterska

Du arbetar som städerska

Du svär en jävla massa

Du röker

Du snusar

Du använder leggings

Du handlar kläder på Ica eller Coop

Du har en ring på varje finger

Du köper parfymer i mataffären

Du tycker GeKås i Ullared är höjdpunkten på året och inhandlar samtliga årstiders jackor och skor där

Du tycker nötfärs är lyxvara och unnar dig detta då det är helg

Du klankar ner på de med mer pengar än dig och kallar dem alltid för snobbar

Du skriver om hela ditt liv på facebook... Särskilt tycker du om att exempelvis skriva; "du tror du är något men jag är starkare än dig" och bara inväntar alla "hur är det vännen" frågorna

En annan vanligt förekommande statusrad på din facebook är något liknande " nu har jag städat, diskat, handlat, tvättat, duschat och lagat mat. Nu blir det mys med familjen framför Doobidoo!

Du telefonröstar som en galning under programmet X-facotor, och har nått över 15-års gränsen för lääääänge sen

Du köper mobilsignaler och bakgrunder på nätet. Särskilt gillar du de där med nallar eller tribaler 

Du har piercings

Du har kassler och färdigköpt potatissallad på varenda jävla bjudning

Du röstar på SD för att du vill ha ut invandrarna ur landet

Du har någon karaktär ur nalle puh eller tribaler som tatueringar

Du tycker kampinglivet kompenserar för alla exotiska platser i världen och VÄGRAR inse att du väljer campinglivet för att du egentligen inte har råd att resa utomlands

Du tycker marknader och t-shirtsen de säljer där är årets höjdpunkt!

Du köper även spraymålade tavlor eller karikatyrer på marknaderna och visar stolt upp dem för vännerna då de besöker dig

Du köper mc donalds menyn BARA för att få de fantastiskt fina färgade coca-colaglasen!

Du säger "ja di rike di kan" i varannan mening när du sitter i personalrummet på äldreboendet i din bussarong och äter överbliven havregröt

Du tycker att namnskyltar på barnvagnen är en upptäckt likställd glödlampan

Du döper ditt barn till namn med x eller z i

Du döper ditt barn efter rockband 

Du har katter som är döpta efter rockbands-medlemmar

Du kan på något sätt identifiera dig med karaktärerna i programmet Färjan, på tv

Du har typ 3 olika guldhalsband på dig samtidigt

Du ger barnen läsk i nappflaskan

Du tycker att eldorados fiskpinnar minsann är lika nyttiga som färsk fisk

.... om du känner igen minst en av dessa är du 100% wt i dess renaste form!!!

Ni som känner för att tillägga något på listan- välkomna!

• Svar på tråden Känner du igen dig- då är du WT!
  • Anonym

Det enda som stämde in var foppatofflorna!! 

• Anonym

Japp, WT. Har ju foppatofflor på jobbet för att de går att tvätta när man fått blod på dem, och äter falukorv ibland Dock alltid av "finare" märke, köper aldrig lågprismärken, utan går efter ursprung och kötthalt. 

• Loui
    Du använder foppatofflor
    Nej
    Du använder vanliga vita t-shirts med fladdrande armar 
    Om jag ska sova och inte hittar min sovtröja, så varför inte?
    Du äter falukorv
    Usch, nej
    Du handlar mat av märket Eldorado eller Xtra
    Nej
    Du arbetar som undersköterska
    Nej
    Du arbetar som städerska
    Nej
    Du svär en jävla massa
    En "jävla massa" skulle jag inte vilja påstå, men det förekommer då och då
    Du röker
    Nja, en festcigg då och då.
    Du snusar
    Nej
    Du använder leggings
    - Detta är väldigt märkligt, för det är väldigt inne med leggings, hur kan du WT-stämpla det? Jag vet itne hur gammal du är TS men om leggings är WT-stämplat så är nästan hela sveriges kvinnobefolkning Wt.

Du handlar kläder på Ica eller Coop
    Nej
    Du har en ring på varje finger
    Nej, nej nej
    Du köper parfymer i mataffären
    Nej

Du tycker GeKås i Ullared är höjdpunkten på året och inhandlar samtliga årstiders jackor och skor där
    Gud nej

Du tycker nötfärs är lyxvara och unnar dig detta då det är helg
    Nötfärs är vardag

Du klankar ner på de med mer pengar än dig och kallar dem alltid för snobbar
    Verkligen inte, de som har mer pengar har förmodligen jobbat och förtjänat sina pengar!

Du skriver om hela ditt liv på facebook... Särskilt tycker du om att exempelvis skriva; "du tror du är något men jag är starkare än dig" och bara inväntar alla "hur är det vännen" frågorna
    Aldrig aldrig. Det är så sjukt patetiskt med människor som aldrig kan hålla sånt för sig själv eller om de måste få ut det - starta en blogg. 

En annan vanligt förekommande statusrad på din facebook är något liknande " nu har jag städat, diskat, handlat, tvättat, duschat och lagat mat. Nu blir det mys med familjen framför Doobidoo!
    Samma svar här som på förra

Du telefonröstar som en galning under programmet X-facotor, och har nått över 15-års gränsen för lääääänge sen 
    Verkligen inte

Du köper mobilsignaler och bakgrunder på nätet. Särskilt gillar du de där med nallar eller tribaler 
    Eh, nej
    Du har piercings
    Ja, en näspiercing

Du har kassler och färdigköpt potatissallad på varenda jävla bjudning
    Nope

Du röstar på SD för att du vill ha ut invandrarna ur landet
    Verkligen inte

Du har någon karaktär ur nalle puh eller tribaler som tatueringar
    Inga tatueringar, tack

Du tycker kampinglivet kompenserar för alla exotiska platser i världen och VÄGRAR inse att du väljer campinglivet för att du egentligen inte har råd att resa utomlands
    Verkligen inte! Usch för camping.

Du tycker marknader och t-shirtsen de säljer där är årets höjdpunkt!
    Haha, nej. Den kvalitén...

Du köper även spraymålade tavlor eller karikatyrer på marknaderna och visar stolt upp dem för vännerna då de besöker dig
    Aldrig

Du köper mc donalds menyn BARA för att få de fantastiskt fina färgade coca-colaglasen!
    Eh, nej..

Du säger "ja di rike di kan" i varannan mening när du sitter i personalrummet på äldreboendet i din bussarong och äter överbliven havregröt
    Nej, haha. Men detta är så sjukt kul, jag känner ett x antal personer som detta är så SPOT ON på. Exakt så! Haha!

Du tycker att namnskyltar på barnvagnen är en upptäckt likställd glödlampan
    what? Nej

Du döper ditt barn till namn med x eller z i
    Nejnej

Du döper ditt barn efter rockband 
    Aldrig

Du har katter som är döpta efter rockbands-medlemmar
    Haha, nej. Mina katter fick namnen Pepsi och Zingo! (Läsk)

Du kan på något sätt identifiera dig med karaktärerna i programmet Färjan, på tv
    Nope

Du har typ 3 olika guldhalsband på dig samtidigt
    Har i princip aldrig halsband. Och om jag har det så blir det ett sånt lätt, tunnt halsband med en liten grej på. 

Du ger barnen läsk i nappflaskan
    Har inga barn, men nej jag skulle aldrig någonsin göra det

Du tycker att eldorados fiskpinnar minsann är lika nyttiga som färsk fisk
    Verkligen inte. Kan man ens tro det?

Så jag faller på näspercing och legging. Skulle inte vilja påstå att jag bör WT-klassas ändå =)
  • Loui

Förövrigt så äter jag inte på McDonalds om jag inte håller på att dö av hunger. Glad

• modesto

De som köper vissa saker bara för att VISA att de är bättre än andra,

de som aldrig köper billiga saker bara för  att inte ge fel intryck,

som försöker skaffa sig vissa hobby, resa till vissa ställen

bara för att det är inne

och desperata att bära inne kläder

är smaklösa människor i mina ögon.
    Jag vet inte om det är WT. Men jag känner några välutbildade med höga löner som skaffar sig intressen, saker inte för att de verkligen vill det, de vill hävda sig och vara inne. En del är så desperata för att försöka imponera på andra så att de glömmer vad de själva verkligen vill, det är patetiskt i mina ögon.
    Jag tycker att man ska äta nyttigt, leva hälsosamt, stimulera sin intelligens på det sättet man gillar själv. Man ska klä sig bekvämt i det man ser bra ut i även om det är billigt och inte moderiktigt. Man ska slappna av med sina ständiga försök att framstå som någon eller inte se ut att vara någon, det är ok att vara sig själv.

• Anonym

Jovisst, hela svenska folket är Wt eftersom de handlar på Ica eller coop (vart fan ska man annars köpa mat??) Och sen för att inte tala om att nästan hela Sveriges befolkning också är rasister Jo för har du någon gång handlat på Ikea så är du rasist, Ingvar Kamprad är ju rånazist Hur kan ni stödja något sånt era wtrasister?!

• JessiWill

Jag äter falukorv, använder leggings, har 2 ringar, röstar SD, har piercing i tungan, tycker det är kul att åka till gekås och skriver gärna när vi myser på facebook

• Anonym
    Mellamella skrev 2012-11-11 13:39:16 följande:
    Jag blir så trött på allt detta prat om "white trash". Det är inget annat en klassförakt och ett uttryck för vissa människors tragiska behov att få känna sig lite bättre än andra. 

Håller med! Det är verkligen sorgligt. Och vad som är ännu sorgligare är att barnen har börjat kalla varandra detta i skolan. Bra jobbat alla här som ska skrika WT efter varandra.
  • Grande Rock

Men hur jävla sär är ni som svarar på vgarje punkt i denna idiotiska TS, tror ni på allvar att det är någon som ids läsa erat inlägg?

Svar på tråden Känner du igen dig- då är du WT!