• Anonym

Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!

Jag och sambon använder en gratisapp när vi smsar till varann. Man ser när den andra var inloggad senast där och för ett tag sen noterade jag att han sitter inloggad nästan konstant när han är på jobbet eller ute. Började följa hans inloggningar för att det verkade så konstigt och ser då att han loggar in även på kvällar när vi umgås varje gång jag lämnar honom ensam i rummet. 

Ställde honom mot väggen och sa vad jag hade sett och frågade vem det är han smsar med så mycket... En kvinnlig kollega visade det sig. Har aldrig träffat denna människa men har sett henne på Facebook.. En snygg tjej. Frågade vad de skriver om eftersom de har så mycket att prata om och då sa han att de inte pratar om nåt speciellt. Frågade även om jag får läsa vad de skriver men det fick jag inte. Han skyller på att det är
    "privat" men hur det kan vara så privat att man inte kan visa det för sin oroliga partner fattar jag inte. 

Han är så hemlighetsfull o jag vet inte vad jag ska göra nu!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-15 23:19
    Behöver klargöra!
    Jag menar alltså att JAG aldrig har träffat tjejen ifråga. Han har såklart gjort det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-16 14:09

_UPPDATERING_

Han har erkänt att det är henne han smsar med hela dagarna nu iallafall, men fortsätter blåneka till att det är så mycket som jag "tror" (Han vet ej att jag ser hennes inloggningar också). Så idag är jag ledig från skolan o tänker skriva upp alla deras inloggningar, sen konfronterar jag honom med det ikväll när han kommer hem från jobbet.

Det är ingen rolig lista än så länge. Hittills ser det ut att vara mellan 6-20 minuter mellan smsen från kl 8.28 i morse. Han hqar MYCKET att förklara när han kommer hem!! Annars kontaktar jag hennes man och frågar honom om han vet vad som pågår.

Nu är jag så ARG ATT JAG KOKAR! Jag är väldigt lugn i vanliga fall o inte den som brusar upp, men det här har gått för långt o jag tänker inte tolerera mer utan att få se meddelandena eller så kontaktar jag tjejens man!Tack ni som stöttat o hjälpt mig att samla mod!

Jag tror att det har pågått under väldigt lång tid så det är dags att sätta stort P,nu orkar jag inte oroa mig mer och det påverkar mig så jag kört på tentor i skolan för att jag inte kan koncentrera mig när jag pluggar.

• Svar på tråden Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!
  • Anonym
    Wittra skrev 2012-11-15 23:30:46 följande:
    Jag hade blivit skitarg, frågat om det är ROLIGT att jag mår dåligt och blir osäker? Hoppas TS törs sig på lite mer konfrontation... 
    Jag blev rasande när han skrattade och gick ut o gick. Sen när jag kom hem igen satt han framför datorn och tjurade som en liten barnunge. Grrrrr.
  • Läs vad som står och inget annat
    Anonym skrev 2012-11-15 23:42:45 följande:
    Jag blev rasande när han skrattade och gick ut o gick. Sen när jag kom hem igen satt han framför datorn och tjurade som en liten barnunge. Grrrrr.
    Snälla du, man beter sig inte så illa om man älskar nån så du borde be honom dra,,,,faktiskt, han e inte värd dig
  • Läs vad som står och inget annat
    Wittra skrev 2012-11-15 23:30:46 följande:
    Jag hade blivit skitarg, frågat om det är ROLIGT att jag mår dåligt och blir osäker? Hoppas TS törs sig på lite mer konfrontation... 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-15 22:42:21 följande:
    Ja den är det. 
    De är inloggade växelvis (jag kan se det eftersom jag lagt in hennes nummer i min mobil).

Ex:
    09.05 - han loggar in
    09.07 - hon loggar in
    09.12 - han loggar in 
    09.13 - hon loggar in 
    09.31 - han loggar in
    09.32 - hon loggar in
    sen håller de på sådär hela dagarna och den enas inloggning följer den andras...
    fram tills jobbdagen är slut 
    sen när jag går ut från rummet loggar han in igen, till exempel 21.20 och 1-4 minuter senare har hon loggat in igen fast hon inte varit inloggad sen de gick från jobbet. Sådär håller det på, det går inte att missa. Jag vet att det är hon alltså. 
    Sen om han inte är inloggad är hon inte inloggad en enda gång. Verkar som om hon bara använder appen med honom. 

Ja man kollar ju när man får ett meddelande, så det låter ju faktiskt som att de skriver med varandra... Tycker du borde kräva att få se vad de skriver!
  • Anonym

Min sambo var precis likadan. Han skrev med sitt ex på facebook. Och det skrevs aldrig när jag var i rummet. Men så fort jag åkte till jobbet, gick ner för att laga mat, duschade eller liknande så skrevs det hej vilt! Detta höll på nu hela sommaren. Tillslut blev jag skogstokig! Och krävde tillslut att han skulle sluta skriva med henne. Men det gjorde han inte. Tillslut så sa jag bara "Det är ta mig fan helt otroligt att du föredrar att få mig till en ovän endast för att fortsätta skriva med ditt EX!! Lägger du inte av nu... Om du någonsin skriver med henne igen, då kan du ta mig fan dra åt helvete!" Låt mig tillägga att han aldrig träffade denna tjejen mer, de hade inte haft kontakt på 6 år, men plötsligt blev det så fantastiskt viktigt. Men han slutade i alla fall. Jag satte hårt mot hårt. Du måste kräva TS. Bry dig inte om ifall han skrattar, det tyder endast på att han är i underläge. Får du inte läsa så bryt upp med han. Får du ingen panik från hans sida så är han otrogen mot dig är jag ledsen. Lycka till! Kram!

• Anonym

Du har ertappat honom med att vänstra. Om han är riktigt respektlös fortsätter han ljuga.
    Ditt liv är för kort för att vara ihop med en knöl, TS. Du förtjänar bättre.

• Anonym

TILL ALLA:

Se min uppdatering i början!

Ikväll gäller det! 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-16 07:23:51 följande:
    Min sambo var precis likadan. Han skrev med sitt ex på facebook. Och det skrevs aldrig när jag var i rummet. Men så fort jag åkte till jobbet, gick ner för att laga mat, duschade eller liknande så skrevs det hej vilt! Detta höll på nu hela sommaren. Tillslut blev jag skogstokig! Och krävde tillslut att han skulle sluta skriva med henne. Men det gjorde han inte. Tillslut så sa jag bara "Det är ta mig fan helt otroligt att du föredrar att få mig till en ovän endast för att fortsätta skriva med ditt EX!! Lägger du inte av nu... Om du någonsin skriver med henne igen, då kan du ta mig fan dra åt helvete!" Låt mig tillägga att han aldrig träffade denna tjejen mer, de hade inte haft kontakt på 6 år, men plötsligt blev det så fantastiskt viktigt. Men han slutade i alla fall. Jag satte hårt mot hårt. Du måste kräva TS. Bry dig inte om ifall han skrattar, det tyder endast på att han är i underläge. Får du inte läsa så bryt upp med han. Får du ingen panik från hans sida så är han otrogen mot dig är jag ledsen. Lycka till! Kram!
    Skönt att han la av med det sen! Jag vet inte om min sambo kommer reagera likadant, men jag tänker i alla fall ställa ett ultimatum ikväll. Orkar inte ha det så här längre o ditt inlägg gav mig faktiskt lite hopp om att det kan sluta om man sätter hårt mot hårt. 

Du skriver "Får du ingen panik från hans sida så är han otrogen mot dig är jag ledsen"
    Panik hur? 
  • Anonym
    ymmmi skrev 2012-11-16 14:23:44 följande:
    Lycka till i kväll. Ska tänka på dig
    Tack!! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!