Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!
Jag och sambon använder en gratisapp när vi smsar till varann. Man ser när den andra var inloggad senast där och för ett tag sen noterade jag att han sitter inloggad nästan konstant när han är på jobbet eller ute. Började följa hans inloggningar för att det verkade så konstigt och ser då att han loggar in även på kvällar när vi umgås varje gång jag lämnar honom ensam i rummet.
Ställde honom mot väggen och sa vad jag hade sett och frågade vem det är han smsar med så mycket... En kvinnlig kollega visade det sig. Har aldrig träffat denna människa men har sett henne på Facebook.. En snygg tjej. Frågade vad de skriver om eftersom de har så mycket att prata om och då sa han att de inte pratar om nåt speciellt. Frågade även om jag får läsa vad de skriver men det fick jag inte. Han skyller på att det är
"privat" men hur det kan vara så privat att man inte kan visa det för sin oroliga partner fattar jag inte.
Han är så hemlighetsfull o jag vet inte vad jag ska göra nu!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-15 23:19
Behöver klargöra!
Jag menar alltså att JAG aldrig har träffat tjejen ifråga. Han har såklart gjort det.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-16 14:09
_UPPDATERING_
Han har erkänt att det är henne han smsar med hela dagarna nu iallafall, men fortsätter blåneka till att det är så mycket som jag "tror" (Han vet ej att jag ser hennes inloggningar också). Så idag är jag ledig från skolan o tänker skriva upp alla deras inloggningar, sen konfronterar jag honom med det ikväll när han kommer hem från jobbet.
Det är ingen rolig lista än så länge. Hittills ser det ut att vara mellan 6-20 minuter mellan smsen från kl 8.28 i morse. Han hqar MYCKET att förklara när han kommer hem!! Annars kontaktar jag hennes man och frågar honom om han vet vad som pågår.
Nu är jag så ARG ATT JAG KOKAR! Jag är väldigt lugn i vanliga fall o inte den som brusar upp, men det här har gått för långt o jag tänker inte tolerera mer utan att få se meddelandena eller så kontaktar jag tjejens man!Tack ni som stöttat o hjälpt mig att samla mod!
Jag tror att det har pågått under väldigt lång tid så det är dags att sätta stort P,nu orkar jag inte oroa mig mer och det påverkar mig så jag kört på tentor i skolan för att jag inte kan koncentrera mig när jag pluggar.