• Anonym

Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!

Jag och sambon använder en gratisapp när vi smsar till varann. Man ser när den andra var inloggad senast där och för ett tag sen noterade jag att han sitter inloggad nästan konstant när han är på jobbet eller ute. Började följa hans inloggningar för att det verkade så konstigt och ser då att han loggar in även på kvällar när vi umgås varje gång jag lämnar honom ensam i rummet. 

Ställde honom mot väggen och sa vad jag hade sett och frågade vem det är han smsar med så mycket... En kvinnlig kollega visade det sig. Har aldrig träffat denna människa men har sett henne på Facebook.. En snygg tjej. Frågade vad de skriver om eftersom de har så mycket att prata om och då sa han att de inte pratar om nåt speciellt. Frågade även om jag får läsa vad de skriver men det fick jag inte. Han skyller på att det är
    "privat" men hur det kan vara så privat att man inte kan visa det för sin oroliga partner fattar jag inte. 

Han är så hemlighetsfull o jag vet inte vad jag ska göra nu!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-15 23:19
    Behöver klargöra!
    Jag menar alltså att JAG aldrig har träffat tjejen ifråga. Han har såklart gjort det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-16 14:09

_UPPDATERING_

Han har erkänt att det är henne han smsar med hela dagarna nu iallafall, men fortsätter blåneka till att det är så mycket som jag "tror" (Han vet ej att jag ser hennes inloggningar också). Så idag är jag ledig från skolan o tänker skriva upp alla deras inloggningar, sen konfronterar jag honom med det ikväll när han kommer hem från jobbet.

Det är ingen rolig lista än så länge. Hittills ser det ut att vara mellan 6-20 minuter mellan smsen från kl 8.28 i morse. Han hqar MYCKET att förklara när han kommer hem!! Annars kontaktar jag hennes man och frågar honom om han vet vad som pågår.

Nu är jag så ARG ATT JAG KOKAR! Jag är väldigt lugn i vanliga fall o inte den som brusar upp, men det här har gått för långt o jag tänker inte tolerera mer utan att få se meddelandena eller så kontaktar jag tjejens man!Tack ni som stöttat o hjälpt mig att samla mod!

Jag tror att det har pågått under väldigt lång tid så det är dags att sätta stort P,nu orkar jag inte oroa mig mer och det påverkar mig så jag kört på tentor i skolan för att jag inte kan koncentrera mig när jag pluggar.

• Svar på tråden Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-16 14:24:21 följande:
    Skönt att han la av med det sen! Jag vet inte om min sambo kommer reagera likadant, men jag tänker i alla fall ställa ett ultimatum ikväll. Orkar inte ha det så här längre o ditt inlägg gav mig faktiskt lite hopp om att det kan sluta om man sätter hårt mot hårt. 

Du skriver "Får du ingen panik från hans sida så är han otrogen mot dig är jag ledsen"
    Panik hur? 
    Jag menar, att om han Verkligen inte är otrogen, utan bara skriver med henne rent allmänt så kommer han reagera i panik. T.ex "Men, men va?!, Neeej gumman för guds skull! Du får inte tro sånt!"..

Med andra ord, rädd att förlora dig. Sitter han helt cool-lugn och bara vägrar så hade jag inte ens tagit diskussionen utan packat min väska. Sen bara idiotförklarat honom.

Men kräv att få se vad de skriver. Säger han nej, så då har du svart på vitt att han skriver med henne på ett vis som inte skulle uppskattas av motparten i ett förhållande.

Men vi kan bara sitta här och spekulera, jag hade krävt att få se vad de skriver. Säg saker som "Men du gör mig ju ledsen!" "Varför är du så här mot mig?" "Det tar ju slut mellan oss om jag inte får se, fattar du inte det?!"

Tryck extra på hans dåliga samvete.

Men om du kommer att få läsa så bered dig på att få se tråkiga saker. Kanske telesex. Jag hade förberett mig på det värsta. Och du, lägg märke till sms-klockslagen och om konversationen inte verkar sammanhängande, då har han raderat.

Fyfan, jag lider verkligen med dig. Vet precis hur det är. Men min sambo fattade tillslut att jag menade fullständigt allvar. Hade han fortsatt så hade jag gått ifrån honom. Det måste du gör klart och tydligt, inte bara hot, utan var magstark och åk. Annars tar han dig för givet.
  • Anonym

Jag är ledsen att behöva säga det, men jag och min älskare chattar på Whatsup och det är inte vädret vi pratar om precis. Självklart raderar jag allt i samma stund jag får det. Samma gäller när vi ibland använder oss av vanligt sms. Allt raderas. Fördelen med Whatsup är ju att det inte syns på någon mobilräkning heller.

Om det går som en anka, låter som en anka och ser ut som en anka, så är det förmodligen en anka....

• Anonym
    Anonym skrev 2012-11-16 15:00:09 följande:
    Jag menar, att om han Verkligen inte är otrogen, utan bara skriver med henne rent allmänt så kommer han reagera i panik. T.ex "Men, men va?!, Neeej gumman för guds skull! Du får inte tro sånt!"..

Med andra ord, rädd att förlora dig. Sitter han helt cool-lugn och bara vägrar så hade jag inte ens tagit diskussionen utan packat min väska. Sen bara idiotförklarat honom.

Men kräv att få se vad de skriver. Säger han nej, så då har du svart på vitt att han skriver med henne på ett vis som inte skulle uppskattas av motparten i ett förhållande.

Men vi kan bara sitta här och spekulera, jag hade krävt att få se vad de skriver. Säg saker som "Men du gör mig ju ledsen!" "Varför är du så här mot mig?" "Det tar ju slut mellan oss om jag inte får se, fattar du inte det?!"

Tryck extra på hans dåliga samvete.

Men om du kommer att få läsa så bered dig på att få se tråkiga saker. Kanske telesex. Jag hade förberett mig på det värsta. Och du, lägg märke till sms-klockslagen och om konversationen inte verkar sammanhängande, då har han raderat.

Fyfan, jag lider verkligen med dig. Vet precis hur det är. Men min sambo fattade tillslut att jag menade fullständigt allvar. Hade han fortsatt så hade jag gått ifrån honom. Det måste du gör klart och tydligt, inte bara hot, utan var magstark och åk. Annars tar han dig för givet.
    Jag måste nog ställa in mig på att det kommer ta slut för jag vet att han inte kommer att reagera som i ditt första exempel. Han funkar inte så. När man pressar honom så blir han bara tvär och tjurig oavsett vad det gäller. Jätte barnsligt,jag vet!

Får nog förbereda mig med att packa väskorna... 49 inloggningar av henne idag till o med nu,52 av honom..... Han brukar komma hem kl 18 ca. Men nu finns ingen återvändo!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-16 15:22:58 följande:
    Jag måste nog ställa in mig på att det kommer ta slut för jag vet att han inte kommer att reagera som i ditt första exempel. Han funkar inte så. När man pressar honom så blir han bara tvär och tjurig oavsett vad det gäller. Jätte barnsligt,jag vet!

Får nog förbereda mig med att packa väskorna... 49 inloggningar av henne idag till o med nu,52 av honom..... Han brukar komma hem kl 18 ca. Men nu finns ingen återvändo!
    Jag hade dödat min sambo!
    Får jag fråga, men hur gamla är du och din sambo? Hur gammal är hans kollega?
    Har du märkt att han har blivit "konstig" på något vis?

Men du, är det som du befarar så gör ALLT för att sabba för hans kollega också. Ring upp hennes man och berätta vad du precis tagit reda på. Det hade jag gjort.
    Visst, du kommer att göra honom ledsen, men bättre det än att han går runt i blindo.

50 sms om dagen!! Ja, det är ju inte vädret de pratar om precis...

Lägg inga fingrar emellan, säg till honom att sätta sig ner vid bordet, konfrontera honom med tiderna, och KRÄV att få se konversationen. Skrattar han åt dig, och inte vill visa, så hade jag bett honom dra åt helvete. Fan, jag blir arg bara jag målar upp det framför mig!

Och du, jag hade gått ifrån honom även ifall han har raderat allting. Det betyder bara att han döljer nåt.

Vem är kollegan? Har de haft nån firmafest ihop?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-16 15:59:59 följande:
    Jag hade dödat min sambo!
    Får jag fråga, men hur gamla är du och din sambo? Hur gammal är hans kollega?
    Har du märkt att han har blivit "konstig" på något vis?

Men du, är det som du befarar så gör ALLT för att sabba för hans kollega också. Ring upp hennes man och berätta vad du precis tagit reda på. Det hade jag gjort.
    Visst, du kommer att göra honom ledsen, men bättre det än att han går runt i blindo.

50 sms om dagen!! Ja, det är ju inte vädret de pratar om precis...

Lägg inga fingrar emellan, säg till honom att sätta sig ner vid bordet, konfrontera honom med tiderna, och KRÄV att få se konversationen. Skrattar han åt dig, och inte vill visa, så hade jag bett honom dra åt helvete. Fan, jag blir arg bara jag målar upp det framför mig!

Och du, jag hade gått ifrån honom även ifall han har raderat allting. Det betyder bara att han döljer nåt.

Vem är kollegan? Har de haft nån firmafest ihop?
    Jag är 27, han 34 o kollegan 31.
    Märker inte att han blivit konstig utan han är som vanligt annars. 

De har firmafester ganska ofta o han och kollegan har oxå varit ute och ätit/druckit öl på tu man hand flera gånger. Han kallar henne bekant. 
  • Anonym

Det kan ju va så att de inte har gjort nåt än men att de är kära? Hmmm...

• Anonym

Nu kommer han snart hem,han ringde från affären så jag vet att han är på väg

Fy Faen vad jobbigt det är!! 

• Anonym
    Lostbehind skrev 2012-11-16 17:54:23 följande:
    Lycka till!!!
    {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!