• Anonym

Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!

Jag och sambon använder en gratisapp när vi smsar till varann. Man ser när den andra var inloggad senast där och för ett tag sen noterade jag att han sitter inloggad nästan konstant när han är på jobbet eller ute. Började följa hans inloggningar för att det verkade så konstigt och ser då att han loggar in även på kvällar när vi umgås varje gång jag lämnar honom ensam i rummet. 

Ställde honom mot väggen och sa vad jag hade sett och frågade vem det är han smsar med så mycket... En kvinnlig kollega visade det sig. Har aldrig träffat denna människa men har sett henne på Facebook.. En snygg tjej. Frågade vad de skriver om eftersom de har så mycket att prata om och då sa han att de inte pratar om nåt speciellt. Frågade även om jag får läsa vad de skriver men det fick jag inte. Han skyller på att det är
    "privat" men hur det kan vara så privat att man inte kan visa det för sin oroliga partner fattar jag inte. 

Han är så hemlighetsfull o jag vet inte vad jag ska göra nu!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-15 23:19
    Behöver klargöra!
    Jag menar alltså att JAG aldrig har träffat tjejen ifråga. Han har såklart gjort det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-16 14:09

_UPPDATERING_

Han har erkänt att det är henne han smsar med hela dagarna nu iallafall, men fortsätter blåneka till att det är så mycket som jag "tror" (Han vet ej att jag ser hennes inloggningar också). Så idag är jag ledig från skolan o tänker skriva upp alla deras inloggningar, sen konfronterar jag honom med det ikväll när han kommer hem från jobbet.

Det är ingen rolig lista än så länge. Hittills ser det ut att vara mellan 6-20 minuter mellan smsen från kl 8.28 i morse. Han hqar MYCKET att förklara när han kommer hem!! Annars kontaktar jag hennes man och frågar honom om han vet vad som pågår.

Nu är jag så ARG ATT JAG KOKAR! Jag är väldigt lugn i vanliga fall o inte den som brusar upp, men det här har gått för långt o jag tänker inte tolerera mer utan att få se meddelandena eller så kontaktar jag tjejens man!Tack ni som stöttat o hjälpt mig att samla mod!

Jag tror att det har pågått under väldigt lång tid så det är dags att sätta stort P,nu orkar jag inte oroa mig mer och det påverkar mig så jag kört på tentor i skolan för att jag inte kan koncentrera mig när jag pluggar.

• Svar på tråden Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!
  • kenopeno

Lycka till TS. Du gör helt rätt som beslutat dig för att stå upp för dig själv.  Och reagerar han med ilska och irritation, så luta dig mot din vetskap och din förunderskning. Jag har svårt att tro att er relation kommer kunna gå vidare som frisk och hälsosam, om ni inte går till botten med det här....och jag förstår dig fullständigt. I det här läget kommer inte ord och bortförklaringar räcka, för att komma till botten med det här. Och skulle hans påstående att det är privat och att han därför inte vill visa dig, vara viktigare än att reparera såren i er relation, så får man nog förutsätta att dessa privata sms är grövre än konversation mellan bekanta och arbetskamrater. Så stå på dig, använd dig av din egen ilska för att få kraft och massor med lycka till.

• Anonym

Usch vad jobbigt! Hoppas allt löser sig till det bästa för dig!

• Anonym

Sitter hemma hos min syster nu. 

Den idioten vägrade visa smsen o påstod att han hade raderat dem precis. I helvete heller! Så jag packade en väska och åkte till min syster. Har även ringt till den där tjejen o hon förnekar allt och var otrevlig! Ringde hennes man också men han svarade inte,jag får försöka igen imorgon

imorgon har jag två saker att göra alltså...... först  ringer jag hennes man o pratar med honom och sen åker jag hem och gör slut! HAN KAN FAN DRA ÅT HELVETE!!!!!! Är så arg nu att jag knappt kan tänka klart o just nu känner jag inte ens att jag är ledsen 

• Anonym

Fy fan va jobbigt! Stå på dig, håll dig stark och lämna skithögen! Skönt att du kan sova hos din syster. Har ni varit tillsammans länge? Bor ni ihop?

• kenopeno

Va skönt att du har din syster som stöd just nu. Girlpower e precis vad jag tror du behöver just nu Hjärta

Ja hans bemötande talar ju sitt tydliga språk....usch vilken jäkla taskmört.

Men jag måste säga att du hanterar det på ett strålande sätt.

kram till dig   

Svar på tråden Sambon smsar med annan tjej HELA TIDEN!