glossybox tråden!
Här diskuterar vi Glossybox :)
Här diskuterar vi Glossybox :)
Känns så trist när det inte är nåt bra innehåll i boxarna, för jag gillar verkligen idén! Har fått några produkter som jag varit riktigt nöjd med, tex mascaran i londonboxen. Kanske testar att beställa nån box igen lite längre fram, de kanske bättrar på innehållet lite. :)
Fick iaf ett nytt överlack, med pensel i! ;)
Det jag tycker är dåligt att Glossybox inte ens brytt sig om att svara på kritiken angående det utlovade fullstorlekmineralpudret som ingen fick i månadens box, utan istället fick alla en liten burk glitterpuder. Hur kan man komma undan med falsk markandsföring på det viset?? Nonchalant att inte ens bry sig om att svara när folk undrar vad som pågår.
Finns en facebookgrupp där folk byter sina produkter. Där hade nån mätt innehållet i senaste läppglanset som skulle vara 10 ml men som bara var 6 ml. Glossybox hade svarat att olika läppglans är olika rinniga. Ehh, ok, men 6ml är 6ml oavsett vilken konsistens man mäter.
Hoppas jag får svar även om det var ett tag sedan någon skrev. Jag håller på att bli galen. Har en tremånaders prenumeration men har inte fått ett enda paket. Det har gått två månader av prenumerationen. Glossybox har även skickat ut dubbelt av ett paket för att det första inte nådde fram men har ändå inte fått ett enda. Har detta hänt någon mer? Och hur gick ni till väga?
Vet inte om jag ska be om kompensation för detta suger helt ärligt. Vill inte lägga ut pengar på något som ändå aldrig når mig. (Jag bor heller inte på något udda ställe så att det skulle vara svårt att leverera så det kan man inte skylla på...)
Hade varit enorm tacksam om någon hade kunnat hjälpa mig om hur jag ska gå till väga. Har mailat både posten och Glossybox flera gånger men det blir ändå samma sak varje gång.
Hänger på här trots gammal tråd. Beställt min första box nu, blir Dagmarboxen som skickas ut i slutet på november. Hoppas på att de släpper någon bra nyårsbox som förra året, den var tydligen grym.
Så fruktansvärt nöjd med sheer cover lip to lid highlighter. Sjukt fin i färgen!
Jag hänger gärna på här..=) Har prenumerat nu ett bra tag på GB...vart nöjd några ggr men så får man en massa jäkla hårprodukter (ej fullstorlek) plus nagellack...hade gärna önskat annat också, men samtidigt är det en kul ide.
Oktober boxen var helt ok..enda jag vart nöjd med var Garniers primer..någon som testat?
Fick tyvärr inte Garniers primer. Många säger att den är bra så jag ska köpa den.
För några boxar sedan fick jag schampo och balsam från Redken som var grymt bra. Till skillnad från Weledas som kom senast.
Är grymt nyfiken på nästa box!