• Anonym (äcklad)

Min man hade sex med en gran

Usch, kom hem från jobbet för en halvtimme sedan och kom på min man juckades mot vår julgran. :(
    Vet inte hur jag ska ta detta. Det kom sperma på den och jag kommer troligen få behöva köpa en ny, då sperman vägrar försvinna. :( Han har gått ut till krogen eftersom han skämdes så mycket, men han erkände att han var dendrofil. Vet inte ifall jag kommer kunna fortsätta med den här relationen, kommer aldrig se min man på samma sätt igen. Det är perverst och vidrigt att tända på träd.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min man hade sex med en gran
  • Lilje

Jag tycker egentligen det här är hysteriskt roligt. :) jag undrade ju i dendrofildebatten när en tråd som det här skulle dyka upp. TS: har du berättat för honom innan hur du känner för trädsex? Är det lik otrohet för dig, eller bara konstigt?

• Simon 681
    Ankankamon skrev 2012-12-03 18:01:56 följande:
    Hade precis en tanke till, är detta anledningen till att det blivit så mycket vanliga med vita granar (fejk)? Så det inte ska synas om någon har kommit på dem?

Precis. Det där vita är inte lössnö...
  • lykantrophona
    Lilje skrev 2012-12-04 12:21:44 följande:
    Jag tycker egentligen det här är hysteriskt roligt. :) jag undrade ju i dendrofildebatten när en tråd som det här skulle dyka upp. TS: har du berättat för honom innan hur du känner för trädsex? Är det lik otrohet för dig, eller bara konstigt?
    "Dendrofildebatten"... Det fanns en tråd om dendrofili?! Var? :D Med tanke på hur ovanligt dendrofili är, känns det ju lite otippat liksom...
  • Jellybeanbaby
    lykantrophona skrev 2012-12-04 13:00:16 följande:
    "Dendrofildebatten"... Det fanns en tråd om dendrofili?! Var? :D Med tanke på hur ovanligt dendrofili är, känns det ju lite otippat liksom...
    "Here she comes to save the daaaay"

">

• Reflec

behold my biggest fear 

a passionate heart
  • Petite Chérie
    Reflec skrev 2012-12-04 15:40:03 följande:
    behold my biggest fear 

Haha, när är det där ifrån? Varför låter katten så läskig?:P
  • Jellybeanbaby
    Reflec skrev 2012-12-04 15:28:11 följande:
    det är ju Ace Ventura som säger det!   Tungan ute
    Jupp! NÄSTAN! Det var Jim Carrey. Men i filmen Liar Liar. I slutet, de hopklippta bitarna.

Men han snodde det från en tidig ståuppkomiker vid namn Andy Kaufman (inspelningen av Man in The Moon - om Andy Kaufman - fortgick nästan parallellt med inspelningen av Liar Liar). Som snodde det från *trumvirvel* Mighty Mouse.

*filmlitterär*
  • johananas

Det är varje kvinnas skyldighet att uppvakta sin man ordentligt!

Tänd några ljus, sätt på mysig romantisk julmusik och vänta på honom i sängen med denna porriga outfit. Han kommer garanterat uppskatta det!

• Jellybeanbaby
    johananas skrev 2012-12-04 15:55:48 följande:
    Det är varje kvinnas skyldighet att uppvakta sin man ordentligt!

Tänd några ljus, sätt på mysig romantisk julmusik och vänta på honom i sängen med denna porriga outfit. Han kommer garanterat uppskatta det!

UNDERBARRT SkålSolig
Svar på tråden Min man hade sex med en gran