• Anonym (äcklad)

Min man hade sex med en gran

Usch, kom hem från jobbet för en halvtimme sedan och kom på min man juckades mot vår julgran. :(
    Vet inte hur jag ska ta detta. Det kom sperma på den och jag kommer troligen få behöva köpa en ny, då sperman vägrar försvinna. :( Han har gått ut till krogen eftersom han skämdes så mycket, men han erkände att han var dendrofil. Vet inte ifall jag kommer kunna fortsätta med den här relationen, kommer aldrig se min man på samma sätt igen. Det är perverst och vidrigt att tända på träd.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min man hade sex med en gran
  • Anonym

Är det bara jag som inte fattar hur man har sex men en gran?! :P Vill någon vara snäll o förklara? haha

• Anonym

TS! Är det din man som för några veckor sedan kissade i blomkrukan i vardagsrummet när du kom hem från jobbet?

• Fröken reserverad
    lykantrophona skrev 2012-12-04 13:00:16 följande:
    "Dendrofildebatten"... Det fanns en tråd om dendrofili?! Var? :D Med tanke på hur ovanligt dendrofili är, känns det ju lite otippat liksom...
    Av någon anledning kom dendrofili upp här
    www.familjeliv.se/Forum-4-51/m67697905.html 
  • Anonym

Men om man har sex med en julgran, som alltså inte har rötter kvar, är det någon form av dendrofil-nekrofili? Och om man har sex med en pyntad julgran, betyder det att man tänder på dendrofilvärldens drag queens då?

Så många frågor.. 

• Anonym (K)
    Anonym skrev 2012-12-04 16:56:48 följande:
    Men om man har sex med en julgran, som alltså inte har rötter kvar, är det någon form av dendrofil-nekrofili? Och om man har sex med en pyntad julgran, betyder det att man tänder på dendrofilvärldens drag queens då?

Så många frågor.. 
    Undrade just detsamma!
  • Petite Chérie

Jag måste bara fråga hur din mans penis såg ut efter samlaget med granen? Jag och sambon har satt upp vår idag och jag började blöda och han fick massa stick som blev röda på händerna, så din karls penis måste ju vara ganska öm nu?

• MrC
    AngieT skrev 2012-12-05 01:54:09 följande:
    Jag måste bara fråga hur din mans penis såg ut efter samlaget med granen? Jag och sambon har satt upp vår idag och jag började blöda och han fick massa stick som blev röda på händerna, så din karls penis måste ju vara ganska öm nu?
    Jag misstänker att TS knappast har fått se på penisen. De vågar väl knappt se varandra i ögonen efter detta?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
Svar på tråden Min man hade sex med en gran