• Anonym (äcklad)

Min man hade sex med en gran

Usch, kom hem från jobbet för en halvtimme sedan och kom på min man juckades mot vår julgran. :(
    Vet inte hur jag ska ta detta. Det kom sperma på den och jag kommer troligen få behöva köpa en ny, då sperman vägrar försvinna. :( Han har gått ut till krogen eftersom han skämdes så mycket, men han erkände att han var dendrofil. Vet inte ifall jag kommer kunna fortsätta med den här relationen, kommer aldrig se min man på samma sätt igen. Det är perverst och vidrigt att tända på träd.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min man hade sex med en gran
  • Petite Chérie
    MrC skrev 2012-12-05 02:05:55 följande:
    Jag misstänker att TS knappast har fått se på penisen. De vågar väl knappt se varandra i ögonen efter detta?
    För att han har en affär med granen menar du?
  • MrC
    AngieT skrev 2012-12-05 02:11:20 följande:
    För att han har en affär med granen menar du?
    Ja, det bör ju vara lite konstig stämning i den familjen nu? Eller?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Petite Chérie
    MrC skrev 2012-12-05 02:13:31 följande:
    Ja, det bör ju vara lite konstig stämning i den familjen nu? Eller?
    Ja, om min sambo hade knullat vår gran hade jag slängt ut båda två.
  • MrC
    AngieT skrev 2012-12-05 02:18:18 följande:
    Ja, om min sambo hade knullat vår gran hade jag slängt ut båda två.
    Nu tycker jag att du är lite orättvis faktiskt. Det är bara en granjävel. Hade det varit annorlunda om han knullat på grannen eller en jycke?
  • Petite Chérie
    MrC skrev 2012-12-05 02:27:14 följande:
    Nu tycker jag att du är lite orättvis faktiskt. Det är bara en granjävel. Hade det varit annorlunda om han knullat på grannen eller en jycke?
    Min gran pratar och super ju :S Det berättade jag ju.

Hade min sambo på riktigt varit otrogen hade jag givit honom ett syrabad =) På riktigt.
  • Anonym

Jag hade tvingat honom att gå och testa sig, man vet ju liksom inte vilka sjukdomar han kan ha fått nu..

• MrC
    Anonym skrev 2012-12-05 04:39:09 följande:
    Jag hade tvingat honom att gå och testa sig, man vet ju liksom inte vilka sjukdomar han kan ha fått nu..
    Han kan ju ha fått kåda... förlåta, jag menar klåda!
  • kittykat
    fläta skrev 2012-12-03 17:54:49 följande:
    Hur gör man det? Vilken del juckar man mot? Och har det betydelse för upplevelsen vilket julpynt som sitter i granen? 
  • NHult

Jag tycker fortfarande att det mest märkliga är att ni redan tagit in granen,
    den kommer ju att barra förskräckligt innan Jul  
    Men då kan det ju vara bra att limma fast barren med lite spermor

Bloggar lite här på FL <3
Svar på tråden Min man hade sex med en gran