• Anonym (äcklad)

Min man hade sex med en gran

Usch, kom hem från jobbet för en halvtimme sedan och kom på min man juckades mot vår julgran. :(
    Vet inte hur jag ska ta detta. Det kom sperma på den och jag kommer troligen få behöva köpa en ny, då sperman vägrar försvinna. :( Han har gått ut till krogen eftersom han skämdes så mycket, men han erkände att han var dendrofil. Vet inte ifall jag kommer kunna fortsätta med den här relationen, kommer aldrig se min man på samma sätt igen. Det är perverst och vidrigt att tända på träd.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min man hade sex med en gran
  • Lindsey Egot the only one

Min gran står på utsidan i en hink bara för att min man inte ska få för sig några dumheter innan jul.

• Petite Chérie
    LindaEfraim skrev 2012-12-04 00:03:12 följande:
    Min gran står på utsidan i en hink bara för att min man inte ska få för sig några dumheter innan jul.
    Bra! Vill han knulla granen när julfirandet är slut den 24e, då är det okej, men inte innan! Säg det till honom!
  • Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2012-12-03 18:06:17 följande:
    Jag är väl trångsynt men jag kan inte se att varken en kudde eller en gran skulle hesta upp mig sexuellt. Kanske därför jag har svårt att fatta. Glad 
    Superenkel lösning. Gå in på Google. Klicka på "Images" eller "bilder". Sök med orden "sexy tree".

Äh jag har redan gjort jobbet åt dig:

AngieT

Hahaha.....
    Han är nog lite rädd för när jag kommer med nålen och pincetten för att ta ut flisen så han håller sig nog borta från granen men skulle den nu bli vit i jul så ska jag ta ett snack med alla manliga gäster.
    Men jag håller den på utsidan så länge.
    Läser man om sådana här fetischer så vet man ju aldrig och som den oroliga och svartsjuka kvinna jag är (ang träd) så får granen stå ute och frysa i några dagar till!

Jelly

Du är så generös!
    Lövu

• Petite Chérie
    LindaEfraim skrev 2012-12-04 00:09:26 följande:
    AngieT

Hahaha.....
    Han är nog lite rädd för när jag kommer med nålen och pincetten för att ta ut flisen så han håller sig nog borta från granen men skulle den nu bli vit i jul så ska jag ta ett snack med alla manliga gäster.
    Men jag håller den på utsidan så länge.
    Läser man om sådana här fetischer så vet man ju aldrig och som den oroliga och svartsjuka kvinna jag är (ang träd) så får granen stå ute och frysa i några dagar till!
    Ja, verkligen! Slampiga jäkla julgranar. Om jag ser min sambo ge en julgran skumma blickar imorgon då blir det hus i helvete! Så de så!
  • Reflec
    Jellybeanbaby skrev 2012-12-04 00:09:11 följande:
    Superenkel lösning. Gå in på Google. Klicka på "Images" eller "bilder". Sök med orden "sexy tree".

JB du äger allt du vidrör.
    a passionate heart
  • Reflec
    AngieT skrev 2012-12-04 00:11:36 följande:
    Ja, verkligen! Slampiga jäkla julgranar. Om jag ser min sambo ge en julgran skumma blickar imorgon då blir det hus i helvete! Så de så!
    slap that bitch of a tree
    a passionate heart
  • Petite Chérie
    Jellybeanbaby skrev 2012-12-04 00:09:11 följande:

Fan Jelly! Nu åker Trädporren fram!

Svar på tråden Min man hade sex med en gran