• Anonym (äcklad)

Min man hade sex med en gran

Usch, kom hem från jobbet för en halvtimme sedan och kom på min man juckades mot vår julgran. :(
    Vet inte hur jag ska ta detta. Det kom sperma på den och jag kommer troligen få behöva köpa en ny, då sperman vägrar försvinna. :( Han har gått ut till krogen eftersom han skämdes så mycket, men han erkände att han var dendrofil. Vet inte ifall jag kommer kunna fortsätta med den här relationen, kommer aldrig se min man på samma sätt igen. Det är perverst och vidrigt att tända på träd.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min man hade sex med en gran
  • Tom Araya

Undrar om det blir nya kottar om man pollinerar ett träd och om kallar den blivande familjekonstellationen för släktträd då?

• Anonym

Säker på att det inte var en stackars ekorre i trädet som han satte på ?

• MrC
    Tom Araya skrev 2012-12-04 03:47:12 följande:
    Personer TS beskriver kanske söker sina rötter....Skrattande
    Jag tror att sex med träd bara är en fluga.
    Tror du inte han försöker rota sig? Eller misstänker vi att han försöker BARRikadera sig?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anonym

Är väl inget fel  attt tända på ting? Tänk om han skulle dumpa dig bara för du vill ha en dildo. Är väl ännu mer konstigare att han tänder på en tjej som gillar dildos isåfall!! Snälla rara du kan ju inte dumpa han för den sakens skull! 

• Tom Araya
    MrC skrev 2012-12-04 04:00:10 följande:
    Jag tror att sex med träd bara är en fluga.
    Tror du inte han försöker rota sig? Eller misstänker vi att han försöker BARRikadera sig?
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-12-04 05:17:55 följande:
    Är väl inget fel  attt tända på ting? Tänk om han skulle dumpa dig bara för du vill ha en dildo. Är väl ännu mer konstigare att han tänder på en tjej som gillar dildos isåfall!! Snälla rara du kan ju inte dumpa han för den sakens skull! 
    Hon får ju en rejäl dildo på köpet om hon behåller honom...bara att kvista av...Skrattande
  • Tom Araya
    Tom Araya skrev 2012-12-04 06:21:57 följande:
    Hon får ju en rejäl dildo på köpet om hon behåller honom...bara att kvista av...Skrattande
    En grandios dildo...
Svar på tråden Min man hade sex med en gran