• Anonym (äcklad)

Min man hade sex med en gran

Usch, kom hem från jobbet för en halvtimme sedan och kom på min man juckades mot vår julgran. :(
    Vet inte hur jag ska ta detta. Det kom sperma på den och jag kommer troligen få behöva köpa en ny, då sperman vägrar försvinna. :( Han har gått ut till krogen eftersom han skämdes så mycket, men han erkände att han var dendrofil. Vet inte ifall jag kommer kunna fortsätta med den här relationen, kommer aldrig se min man på samma sätt igen. Det är perverst och vidrigt att tända på träd.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min man hade sex med en gran
  • MrC
    AngieT skrev 2012-12-04 02:07:55 följande:
    Gillaru träden jag postat då?;)
    Träd kan vara fina. Jag använder träd ibland... Skrattande
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Petite Chérie
    MrC skrev 2012-12-04 02:13:29 följande:
    Till vadå?Drömmer
  • MrC
    AngieT skrev 2012-12-04 02:14:13 följande:
    Till vadå?Drömmer
    Jag visste att den skulle komma...
    Träd kan användas som stöd när man stretchar. Så brukar jag använd träd, ser ut som man försöker välta dom.
  • Tom Araya
    Anonym (äcklad) skrev 2012-12-03 17:37:16 följande:
    Usch, kom hem från jobbet för en halvtimme sedan och kom på min man juckades mot vår julgran. :(
    Vet inte hur jag ska ta detta. Det kom sperma på den och jag kommer troligen få behöva köpa en ny, då sperman vägrar försvinna. :( Han har gått ut till krogen eftersom han skämdes så mycket, men han erkände att han var dendrofil. Vet inte ifall jag kommer kunna fortsätta med den här relationen, kommer aldrig se min man på samma sätt igen. Det är perverst och vidrigt att tända på träd.

Vad ska jag göra?
    Denna person verkar tänka med kotten och hur det känns i grenen när han blir kåt på savande träd.
    Kanske knäpp i roten....Skrattande
  • MrC
    Tom Araya skrev 2012-12-04 02:19:32 följande:
    Denna person verkar tänka med kotten och hur det känns i grenen när han blir kåt på savande träd.
    Hahaha LOOL
  • Petite Chérie
    MrC skrev 2012-12-04 02:17:05 följande:
    Jag visste att den skulle komma...
    Träd kan användas som stöd när man stretchar. Så brukar jag använd träd, ser ut som man försöker välta dom.
    Varu ljuuuuger!
  • Tom Araya
    MrC skrev 2012-12-04 02:13:29 följande:
    AngieT skrev 2012-12-04 02:14:13 följande:
    Till vadå?Drömmer
    ...förgreningar

• Petite Chérie
    Tom Araya skrev 2012-12-04 02:19:32 följande:
  • MrC
    Tom Araya skrev 2012-12-04 02:23:18 följande:
    ...förgreningar

Svar på tråden Min man hade sex med en gran