• lillisen2

Tjäna extra pengar?

Hej på er,

Vill gärna fråga er om lite extra pengar i månaden, om ni har några tips =)
    Just nu är jag FL, men känner att jag vill dryga ut kassan lite.
    Jag brukar använda mig av buzzador (får gratis prover m.m) svarar på enkätundersökningar via filmpanelen (och får utbetalt då och då)

Säljer av på tradera lite då och då..
    Nu undrar jag, har ni något tips??

• Svar på tråden Tjäna extra pengar?
  • Ungmor89

Jag tror definitivt inte på det! Hade det varit så här enkelt hade inte världen sett ut som den gör!

• Godnatt

Mina ögon

BittanJ skrev 2013-01-21 18:43:01 följande:
    Wall of text

Tror jag fick dyslexi av att läsa den väggen.
    Har faktiskt inget riktigt bra förslag på att tjäna pengar ännu. Jobbar för fullt med mina egna hemsidor, men de går trögt i början.
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • pontus1992
    Bengt ek skrev 2013-01-23 04:37:21 följande:

jobba

• Claudia gbg

Nä joBba är överskattat
    Skämt åsido. Är f-ledig och drygar gärna ut kassan med att JOBBA hemifrån.

• Nellishen

Jag vill också gärna ha era länkar! Har tidigare skrivit texter men det företaget behövde inga fler sen. Behöver dryga ut kassan så gott det går just nu..

• Claudia gbg

Ursäkta. Men jag blir provocerad av "jobba"- inläggen. Bortsett från ett inlägg så är det ju ingen som tigger pengar. Tvärtom. Vi vill alla jobba för att vi, av olika anledningar, behöver dryga ut kassan...

• cbordner
    GiggAd skrev 2012-12-29 21:20:24 följande:
    Hej,
    Kan du översätta text, rita en logo till en webbsida, skriva artiklar mm.
    Då vet jag en bra webbsida där man kan tjäna en extra slant, men adressen till den sajten tänker jag inte avslöja för då blir det tjurigt här  
    Du kan gärna maila mig den också :) Är utbildad webdesigner och jobbar som grafiker men extra jobb letar man gärna nu när ena förälderna är föräldraledig/arbetssökande.
  • hummelgard

Då Elsa uppenbarligen inte vill skicka pm till er så kan  jag svara på frågan.
    NEJ , det kostar inget att göra enkäter. Det är enkelt och du gör de när du vill. Men du tjänar kanske 60kr timmen skattefritt. Vill du ha en lista på enkätföretag kan jag skicka det via pm. Tänkte att det var ohyffsat att göra det direkt.

Svar på tråden Tjäna extra pengar?