• lillisen2

Tjäna extra pengar?

Hej på er,

Vill gärna fråga er om lite extra pengar i månaden, om ni har några tips =)
    Just nu är jag FL, men känner att jag vill dryga ut kassan lite.
    Jag brukar använda mig av buzzador (får gratis prover m.m) svarar på enkätundersökningar via filmpanelen (och får utbetalt då och då)

Säljer av på tradera lite då och då..
    Nu undrar jag, har ni något tips??

• Svar på tråden Tjäna extra pengar?
  • hummelgard

Fixar det åt dig när jag kommer hem. Eller ännu enklare. Jag lägger in länken högst upp på min prrsentation efter 18 idag lördag. Då kan alla se den där. Går visst inte att skicka pm till dig mobilt då du saknar presentation.

• flajjan1

Vill också gärna ha listan. Vet inte hur mycket man får skriva ut här på FL men de enkätföretag jag provat och fått utbetalningar ifrån utan att bli spammad är:

SF filmpanel
    Doktorn.com
    Cint
    Rampanel
    OKQ8 panel   

Annars är väl sälja saker på Tradera bra om man vill ha in småpengar. Buzzador är jag också med i men jag vill inte sälja mina vänner och familj och att ta emot produkter utan att "buzza" dem känns inte helt rätt.

Smartson har en del gratistester också och så kan man försöka fylla i tävlingar på nätet även om jag max har vunnit någon hudkräm någon gång. Får väl se upp med vinstskatt och sånt kan jag tänka mig.            

• hummelgard

har skickat till dig nu.
    Ett problem med dessa undersökningar är att en del är samma. Tex shoppanel och triaba. Har du gjort en undersökning hos shoppanel så kan du inte göra den hos triaba eftersom de erbjuder identiska. Så när man väl har anmält sig till några och märker att de är "dubbletter" får man välja den som ger mest.

• GiggAd

Hej,
    Jag har helt glömt av den här tråden =) Jag har PM:at länken till er som frågat efter den. 

• miriam2014
    hummelgard skrev 2013-01-24 22:46:53 följande:
    Då Elsa uppenbarligen inte vill skicka pm till er så kan  jag svara på frågan.
    NEJ , det kostar inget att göra enkäter. Det är enkelt och du gör de när du vill. Men du tjänar kanske 60kr timmen skattefritt. Vill du ha en lista på enkätföretag kan jag skicka det via pm. Tänkte att det var ohyffsat att göra det direkt.
    Hej skulle du kunna skicka pm till mig angående vilka företag ang dessa enkäter, skulle va jätte snällt om ni kunde ta er tid att skicka det tack mvh
  • Segra

Själv har jag nyss gått med i någonting som heter Empower Network. Det är ett företag som startade i oktober 2011 i USA. Sedan dess har det spridit sig som en löpeld över världen. Nu har det även kommit till Sverige. Sedan uppstarten har företaget redan betalat ut över 20 miljoner dollar i provision! De har en riktigt bra provisionsplan, vilket är en stor anledning till att de har vuxit så fort. 

Det handlar om marknadsföring på internet och om utbildning inom detta. Det gäller att komma med i ett bra team för att få så goda förutsättningar som möjligt för att lyckas, det hade jag turen att lyckas med.

En stor anledning till att jag gick med var just deras fina provision och det faktum att det inte är så många som håller på med det här i Sverige än. Jag ville ha chansen att få vara med redan från början. Även om man har hela världen som sitt arbetsområde så har jag själv en plan att få ut det här mer på den svenska marknaden.

Här är en länk som tar dig till en video som ger dig mer information.

www.empowernetwork.com/makemoneynow.php?id=se...

Du behöver uppge din e-mail för att få tillgång till informationsvideon, men förbinder dig inte på något vis att starta upp något. 

Svar på tråden Tjäna extra pengar?