• lillisen2

Tjäna extra pengar?

Hej på er,

Vill gärna fråga er om lite extra pengar i månaden, om ni har några tips =)
    Just nu är jag FL, men känner att jag vill dryga ut kassan lite.
    Jag brukar använda mig av buzzador (får gratis prover m.m) svarar på enkätundersökningar via filmpanelen (och får utbetalt då och då)

Säljer av på tradera lite då och då..
    Nu undrar jag, har ni något tips??

• Svar på tråden Tjäna extra pengar?
  • sol2måne

Jag tjänar pengar hemifrån. Det brukar bli allt från några hundra till ett par tusen i månaden. Bla genom undersökningar och det bästa är att man får betalt i dollar. Inboxa så skickar jag en länk till sidan.

• RosaSvamp

Jag är väldigt intresserad av att tjäna pengar hemifrån. Jag kan göra allt förutom att vara telefonförsäljare
    eller liknande. Jag vill inte heller skapa hemsidor & bloggar. Inte heller något som man måste "köpa" för
    att få nytta av. Eget företag där jag säljer på Tradera gör jag redan. Samt ett privatkonto på Tradera där jag säljer
    begagnat.

Har du något som passar mig? Undersökningsenkäts-hemsidor? Andra sätt? PMA mig med tips!

• Cecilialia
    GiggAd skrev 2012-12-29 21:20:24 följande:
    Hej,
    Kan du översätta text, rita en logo till en webbsida, skriva artiklar mm.
    Då vet jag en bra webbsida där man kan tjäna en extra slant, men adressen till den sajten tänker jag inte avslöja för då blir det tjurigt här  
    Du får jättegärna posta mig om det.. Det är typ mina största intressen så jag skulle bli superglad om du vill dela med dig!
  • hummelgard

sidan han skriver om heter samma som hans signatur. Bara att lägga till .se.  Så nu vet ni det så slipper allt ske via pm.

• MoparEttan
    GiggAd skrev 2012-12-29 21:20:24 följande:
    Hej,
    Kan du översätta text, rita en logo till en webbsida, skriva artiklar mm.
    Då vet jag en bra webbsida där man kan tjäna en extra slant, men adressen till den sajten tänker jag inte avslöja för då blir det tjurigt här  

Ja taaaack! Skicka'!
Svar på tråden Tjäna extra pengar?