• lillisen2

Tjäna extra pengar?

Hej på er,

Vill gärna fråga er om lite extra pengar i månaden, om ni har några tips =)
    Just nu är jag FL, men känner att jag vill dryga ut kassan lite.
    Jag brukar använda mig av buzzador (får gratis prover m.m) svarar på enkätundersökningar via filmpanelen (och får utbetalt då och då)

Säljer av på tradera lite då och då..
    Nu undrar jag, har ni något tips??

• Svar på tråden Tjäna extra pengar?
  • Cecilialia
    MoparEttan skrev 2013-08-07 13:12:52 följande:

Ja taaaack! Skicka'!
    Hemsidan är hans namn fast .se efter
  • Babaya

Hej
    Jag är osäker om man får göra "reklam" för andra sajter i det här forumet men testar. Om länken tas bort så är ni välkomna att inboxa mig för länken.

Ni som vill jobba extra och tjäna lite extra pengar, kolla in sajten

www.domytask.se

Det är en sajt där folk som behöver hjälp med sina vardagsärenden kan lägga upp en annons. Det kan vara allt från hundvakt, slänga grovsopor, snöskottning, hjälp att montera möbler till hår naglar och andra skönhetstjänster osv. Folk som vill tjäna extra pengar kan då välja att svara på annonsen och göra jobbet till det angivna priset. Väldigt enkelt och praktiskt!!

Jag och min fru har själva använt tjänsten när vi behövde hjälp att slänga våra grovsopor på vinden och är jättenöjda med den hjälp vi fick. 

• Mariposa80

Själv så säljer jag produkter, hälsokost, smink från ett företag i tyskland. Produkterna är jättebra och marknadsledande där. Alla jag säljer till här är jättenöjda.

Det funkade så bra att testa det här för i början behövde jag inte f-skatt. Jag kunde se lite hur det gick först.

Vi jobbar lite med "homepartys" men inte så mycket.

• Oskar Kolehmainen

Hejsan, jag har själv letat efter dessa trådar och tips osv och jag har faktiskt lösningen till era problem..

Jag började själv med detta koncept för ett tag sen och jag kan säga att det har förändrat mitt liv totalt..

Jag kommer aldrig behöva jobba 8-10 timmar om dagen längre, jobbar max 2-3 timmar per dag och jag tjänar mer än 2ggr de jag gjorde när jag jobbade den vanliga vägen..

Många kanske tänker att hur kan de vara sant osv och det gjorde jag också i början, jag trodde inte på de alls men efter att jag varit i kontakt med många som gjort exakt samma sak så börja saker och ting förändras..

Jag lever idag bara genom detta och arbetar bara hemifrån och jag är så stolt över att jag vågade testa, det har förändrat mitt liv så enormt..

Är det ngra frågor så skriv ett mejl till mig på ''Oskarkmarketing@gmail.com'' så svarar jag och vägleder dig om du behöver hjälp med att börja och starta jobba hemifrån..

Har precis börjat blogga om det så ni kan gå in på mina bloggar och läsa vidare men som sagt är det ngt så bara skriv ett mejl så hjälper jag er mer än gärna.

http://livingthelifeuwant.blogspot.se/

http://jobbaahemma.blogspot.se/ 

• Dumboo

Oskar.. Tror du de skulle funka och jobba deltid på sitt jobb och resten på¨de? Hur mycket ligger din inkomst på nu? Ca..Är de tufft?

• Annaochemma

Hej, såg tråden vi söker en redaktör som kan tänka sig skriva om följande ämnen bikinivaxning , akne behandlingar ,  kosmetiska tatueringar osv osv.

19.000kr per månad krävs ungefär 20 timmar/vecka

Vill ni veta mer inboxa mig!

Körs deltid och gäller under januari - april ENDAST.

Ha en fin dag kära föräldrar!
    Mvh 

Anna
    Blivande förälder med två väntande tvillingar i magen

Svar på tråden Tjäna extra pengar?