• lillisen2

Tjäna extra pengar?

Hej på er,

Vill gärna fråga er om lite extra pengar i månaden, om ni har några tips =)
    Just nu är jag FL, men känner att jag vill dryga ut kassan lite.
    Jag brukar använda mig av buzzador (får gratis prover m.m) svarar på enkätundersökningar via filmpanelen (och får utbetalt då och då)

Säljer av på tradera lite då och då..
    Nu undrar jag, har ni något tips??

• Svar på tråden Tjäna extra pengar?
  • hummelgard

Tips är alltid trevligt men undvik att lägga ut affiliatelänkar på famileliv. Kanske inte helt uppskattat.

• Segra

Sorry. Hur redigerar man inläggen så att man kan ta bort det?

• hummelgard

Det går inte, Men om du anser att ditt tips är väldigt bra så får du gärna utveckla vad man egentligen gör. Jag driver en sida där jag skriver om alla möjliga sätt att tjäna pengar online och det du skriver om har jag inte hört talas om än. Tuvärr är jag skeptisk till motsatsen bevisats...

• Segra

När man går med i Empower Network köper man in sig i deras bloggsystem för 25 dollar. Då man köper in sig på en blogg hos dem rankas man automatiskt lite högre upp på t ex Googles sökmotor eftersom deras bloggar har så höga besökssiffror. De rekommenderar att man bloggar varje dag i början för att höja SEO  och därmed personer som besöker bloggen. Man kan blogga om precis vad som helst, huvudsaken är att man bloggar. I bloggen man får finns säljlänkar, förklaringar och videos om Empower Network (jag har t ex en sådan blogg men postar inte det här nu då). Det här räknas som en långsiktig marknadsföring. Ju mer man bloggar, desto bättre marknadsföring och desto bättre blir man på det.

Man bör även göra marknadsföring som ger resultat lite snabbare, det här får man lära sig om hos dem, så som att placera annonser på click-per-view osv, här har företaget färdiga säljlänkar man enkelt använder sig av. Det är i princip vad företaget går ut på: att dela med sig av kunskap (de säljer kunskapsbaserade produkter om marknadsföring, säljteknik och till viss del om personlig utveckling, som man har nytta av även inom andra områden) och ge folk möjlighet att tjäna pengar på detta.

Därefter kan jag köpa in mig i produkter som kostar 100 dollar, 500 dollar eller 1000 dollar beroende på hur mycket man vill satsa. De två billigaste produkterna (25 dollar och 100 dollar) är en månatlig kostnad.

Allt handlar i mångt och mycket om att referera personer över hela världen till deras sida, sedan sköter de i princip försäljningen åt oss. Man behöver inte ha hand om några produkter på något sätt och skeppa varor hit och dit, allt sköts automatiskt av Empower Network.

När jag säljer får jag 100% provision på min första kund. Det kan alltså gå snabbt att få tillbaka de satsade pengarna. Därefter får min sponsor (personen som refererade mig till EN) provisionen för kund nr 2, 4, 6 och därefter för var 5:e kund, resten får man 100% provision för. Här skiljer sig företaget från de flesta andra, genom att de har så hög provision.

Man hittar mer information på www.empowernetwork.com

Vill man gå med bör man hitta ett bra team som man går med i. Här hade jag turen att snubbla över ett bra team som hjälper en att lyckas. Mer tur än skicklighet från min sida där

• hummelgard

Hur mycket tid har du lagt ner och hur mycket pengar. Hur mycket vinst?
    Är skeptisk mot företag som kräver att man ska köpa in sig. Efttersom det finns de som erbjuder affiliator och seooptimerade bloggar gratis. Men man ska aldrig säga aldrig  

• ivrodi
    UInvest adress

jag tjänar pengar att investera i Uinvest
    jag har varit iUinvest 7 månader och Jag får pengar varje månad. Jag har försökt med PTC PTR undersökningar, Betfair , Forex, ... men det jättesvårt för att tjäna pengar.

på Uinvest du kan tjäna pengar på 3 olika sätt

buy or sell shares- earning monthly (6%-14%)- financial Partner (making money on in/out exchanges within UInvest

tittar på uinvest.com.ua/

How its work

" target="_blank">

jag recomendera 100%
    om du behöver hjälp eller mer information
    jag hjälper gärnar till ([email protected]

• Imobilerse

Ett tips om extra inkomster är att sprida information om mobilsidor och få provision som affiliate.
    Det går att göra  via egna bloggar eller Facebook, med flera sociala medier. Eller direkt med mail och SMS från en smartphone.´
    Se mer  Imobiler.se.

• fikarummet

Ett bra tips för att tjäna extra pengar är att hyra ut sin bostad till en filminspelning. Film- och bildproduktioner letar ibland efter udda och speciella platser, men väldigt ofta är det vanliga hem som efterfrågas mest.
    Om man läggar upp sin bostad på exempel www.greatplace.se så kan man tjäna mellan 3000-30000kr för en filminspelning.

Svar på tråden Tjäna extra pengar?