Unga med bf i april 2013:)
Hej jag skulle vilja prata med blivande unga mammor som ska föda i april 2013:)Jag själv är 22
Hej jag skulle vilja prata med blivande unga mammor som ska föda i april 2013:)Jag själv är 22
Jag har smörjt mig med Weledas stretch mark-oil men fuskat med den.. Men jag smörjer in mig efter varje dusch med body shops butter :) Hoppas det förebygger lite iallafall.... fasiken, tycker det är så sjukt jobbigt att kroppen förändras så mycket.. Men det är bara till att hålla humöret uppe, Bara 10 veckor kvar nu!
Magen v 31

vilken fin och rund mage. Har du gått upp mycket i vikt?
Jag är i vecka 30 och har inte alls lika stor kula liksom dig men känner mig som en ELEFANT. Men jag antar att det beror på alla övriga kilon kanske? Visst att magen är i vägen men jag tror nog att rumpan växt minst lika mycket. 11kg + idag ;)
och nu kom det nya bristningar ! (vecka 30 ) gör ont som satan men får väll smörja mer =) beställde Mama Mio Skincare Tummy Rub Stretch Mark Oil och Mama Mio Skincare Goodbye Stretch Marks få hoppas att det fungerar för satan va ont det gör !
Ja, det dyker upp nya sådana vänner lite nu och då tycker jag.... Brösten börjar jag märka av nu. haha fan, har snart inte en bristningsfri kroppsdel kvar känns det som!
haha man kommer säkert se ut som en zebra innan ungen kommer :P haha