Unga med bf i april 2013:)
Hej jag skulle vilja prata med blivande unga mammor som ska föda i april 2013:)Jag själv är 22
Hej jag skulle vilja prata med blivande unga mammor som ska föda i april 2013:)Jag själv är 22
Jag och min pojkvän är 20 år, och bf är 15 april 2013! :)
Hej hej! Har BF 9 april och är 23 år. Blir 24 nästan samtidigt som lillskrutten kommer, finare present kan man nog inte få. :)
Har ni lätta graviditeter?
Vi har inte handlat någonting än. Fått en kasse med kläder av en väninna som hennes bäbis redan växt ur. Men känner mig inte speciellt stressad, kanske borde vara mer stressad än vad jag är. Hehe.
Ingen av er som bor i Oslo? Det gör vi och vore trevligt med fler som väntar barn att hänga med och lära känna.
Ha det fint.
Hej. Kan man kliva in här? :D Jag är 22 (fyller 23 nu i jan), min sambo är 27 (fyller 28 i sommar). Vi har en liten pojke snart 2,5år och väntar en liten igen. Bf 29april :)
Men nu har det varit väldigt lungt i tråden, hörni!
Hur mår ni? Går allt bra för er? :)
Allt fint här! Har en liten knodd i magen som har en förfärlig hicka! Är det bara jag som tycker att hicka bara känns obehagligt?
Tycker det varit tyst här ett tag, men här kommer en magbild från mig idag v31 (30 + 0)

Åh, jag är också i vecka 31 (30+0) idag. Vilket datum har du fått emmu? :)
Hur mår ni? Just precis nu börjar jag känna mig väldigt tung och klumpig. Känns värre än det ser ut tror jag. Annars så går allt väldigt bra, sover bra osv.
Kiddie, vilken vecka är du i?