Unga med bf i april 2013:)
Hej jag skulle vilja prata med blivande unga mammor som ska föda i april 2013:)Jag själv är 22
Hej jag skulle vilja prata med blivande unga mammor som ska föda i april 2013:)Jag själv är 22
Hoppas alla haft en fin jul 
Här kommer bild på barnvagnen som vi beställde förra fredagen och sen skötbordet jag fick i julklapp 

Å vad härligt att vara igång med inhandlingen. Vi ska börja när vi kommer hem efter jullediheten.
Det kan ju vara så lång leveranstid på vagnarna, och det är trotsallt inte så lån tid kvar tills bebben kommer :)

(så slipper man flänga runt och köpa allt nät man är höggravid sen, haha).
Jag vill också ha tillgång till Ullared, verkar vara drömmen för dem som väntar barn.
Ja, precis.. Man ska nog vara i god väg med inhandligen innan man blir jättestor.
Jag har haft stora planer för den här dagen, men efter nästan 2 veckor på resande fot var det otroligt skönt att bara ligga hemma i soffan en dag med handen på magen och "mysa" med lillen :)
! Jag kan fota lite mage ikväll och lägga in :) Ni andra då? Vore kul med lite mer bilder här.. :)
Haha känns som bara jag lägger upp bilder, men kan lägga in en bild från nyårsafton (något suddig p.g.a. dåligt ljus och dålig mobilkamera).

Hur mycket har ni hunnit köpt?
25+1 idag!
Jag väntar en pojke med beräknad nedkomst den 25 april. Har inte införskaffat något alls ännu, kanske dags?