• lilladv

Unga med bf i april 2013:)

Hej jag skulle vilja prata med blivande unga mammor som ska föda i april 2013:)Jag själv är 22

• Svar på tråden Unga med bf i april 2013:)
  • jashrinah

heij =) 
    väntar min första till den 24e april =) är 21 och bor på skånegränsen i södraste småland =)

• Emmut
    Lale12 skrev 2013-01-29 10:21:41 följande:
    Emmut: nää, mig har dom sagt 9:e till. Hehe. Spännande!

Ja vi får väl se vem som tittar ut först, haha Flört
  • Emmut
    kiddiee skrev 2013-01-29 13:49:51 följande:
    29+0 idag! 

Härligt! Glad

Tycker det börjar kännas att det närmar sig nu! Drygt två månader kvar till BF. Tycker fortfarande det känns sjukt overkligt att det är en liten person som växer inne i min mage, när inser man att det är på riktigt? Tungan ute
  • kiddiee
    Emmut skrev 2013-01-31 11:38:02 följande:

Härligt! Glad

Tycker det börjar kännas att det närmar sig nu! Drygt två månader kvar till BF. Tycker fortfarande det känns sjukt overkligt att det är en liten person som växer inne i min mage, när inser man att det är på riktigt? Tungan ute
    När har du bf? :) Jag har ju fattat att det är en liten bebis i magen på mig. Men det blir nog "på riktigt" när den har kommit ut! :) Hur känner du inför förlossningen? Är du nervös? 
  • Emmut

Kiddiee: jag har BF 7 april, jag är inte så nervös inför förlossningen. Mest spänd på vad det tittar ut för en liten krabat :) är mer nervös för att något ska vara fel på barnet i såna fall.

Hur känner du och när är din bf? :)

Svar på tråden Unga med bf i april 2013:)