• lilladv

Unga med bf i april 2013:)

Hej jag skulle vilja prata med blivande unga mammor som ska föda i april 2013:)Jag själv är 22

• Svar på tråden Unga med bf i april 2013:)
  • madeleness

Vad kul Fishy, samma BF som mig då :)
    Jag har inte handlat så mycket än men planerat det mesta så nu är det bara att gå i butikerna ;) 

• kiddiee
    madeleness skrev 2013-01-02 21:51:10 följande:
    Jag har inte handlat så mycket än men planerat det mesta så nu är det bara att gå i butikerna ;) 
    Alright! :) 
  • fishy

Ah! Antar att det är dags att börja förbereda sig mer, allt känns fortfarande så overkligt trots att man sett lilla pojken på UL och fått höra hans hjärtljud. Är det någon som har namn färdigt?

• madeleness

Visst gör det?;)

Men nu börjar jag känna mig lite stressad faktiskt, eller mer ivrig att sätta igång ;)

Idag väntar BM-besök. Spännande :)

• fiiia

Hej tjejer :) en Borlänge tjej 23 år med bf 24:e april :)) såg att några av er varit till ullared och handlat till bebis. Har en planerad resa den 26:e januari. Köpa lite kläder och sånt smått och gott tänkte bara kolla om utbudet är bra? Klädes vis från stl 50? Likaså om man hittar de mesta :)

• Emmut

Hej fiia! Jag ska till Ullared nästa vecka och köpa resten :)

De har MASSOR! Allt från spjälsäng till vagnar och filtar. Bra priser med såklart ;)

De har bebiskläder från prematur och uppåt, men inte jättemycket neutralt. Så det finns mer om man vet könet på den lilla :)

• fiiia

Oj oj vi vet ju inte könet men det blir säkert bra ändå :) jag menar man behöver inte välja rosa eller lila liksom. Men nästa allt går ju ändå :)

• madeleness

Nu är jag precis hemkommen från stan. Jag var i behov av att köpa lite bekvämare kläder, tror ni jag fick med mig något plagg till mig själv hem?

Nä, bara bebiskläder :) Det går ju inte att låta bli ;) 

• kiddiee
    fiiia skrev 2013-01-03 12:25:06 följande:
    Hej tjejer :) en Borlänge tjej 23 år med bf 24:e april :)) såg att några av er varit till ullared och handlat till bebis. Har en planerad resa den 26:e januari. Köpa lite kläder och sånt smått och gott tänkte bara kolla om utbudet är bra? Klädes vis från stl 50? Likaså om man hittar de mesta :)
    Jag bor också i Borlänge! :) Vart i Borlänge bor du?  
  • fiiia

Eller jag bor väl inte i Borlänge nu men i Djurås. Men jag är väl i Borlänge då min familj bor där och alla vännerna :)

Svar på tråden Unga med bf i april 2013:)