• Aros02

Helkroppstråden

[quote=74056300][quote-nick]goaskalice skrev 2014-09-25 07:28:18 följande:[/quote-nick][/quote]

Hrmm.. Vilka mysiga behag!.. bra belysning och extra plus för välriktad attityd! Skitbra!!

• Aros02
    Mike Hawk skrev 2014-09-25 07:20:36 följande:

Prickig och stolt!

Alltså du må vara yngre å mer vältränad än jag men vad gäller prickantal kommer du för evig tid gå i skuggan av mig!! ;D

.. ärligt talat så har har mer eller mindre skämts över mina prickar hela mitt liv. Undvikit att ta av t-shirten offentligt osv. Även i intima stunder men en ny bekantskap är lite extra nervöst!..

Men nu ska jag inte grina här direkt men eftersom den där kommentaren dök upp så kan man ju lika gärna ta upp det!

Man kan ju lika lite rå för det som nåt annat genetiskt givet. Så är det bara!
  • Aros02
    Anonym (Ha ha ha) skrev 2014-09-25 21:37:06 följande:

Ähhh....stanna kvar, det är ganska många bilder på andra snygga boobs på denna tråd Några brudar är så snygga så jag undrar om de försörjer sej som modeller eller ett annat yrke

Anonym (herrn) skrev 2014-09-25 21:37:51 följande:

Låter härligt det

Jo visst finns det vackert att titta på i denna tråd, ingen tvekan! Men jag håller med alla som skriver positivt om Solar som jag hellre skulle kalla vacker än snygg! Du har även en egen stil Solar å jag gillar attityden stilen förmedlar! Å man vill ju se bilden NU förstås! :)
  • Aros02
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-25 21:48:48 följande:

Svarar imorgon på era kommenterar för jag ska sova nu.

Jag bjuder på ett litet roligt kollage så länge.

Haha! Kul att stilen jag skrev om dök upp omedelbart!!

Snyggt Solar!
  • Aros02
    Amys skrev 2014-09-26 07:47:32 följande:

Äntligen fredag, och med det önskar jag er alla en trevlig helg!! Puss

Oups! De där set ut att vara utan tillsatser och konserveringsmedel också..

Detsamma!
  • Aros02
    Hettjej skrev 2014-09-25 23:26:11 följande:

Och nu helt plötsligt gick de efter ett gäng ut- och inloggningar. Nåja, de får bli en ny bild istället...lite rumpa och hår e väl aldrig fel? ;)

Nej aldrig..
  • Aros02
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-26 21:52:47 följande:

Jag laddade upp bilden innan jag läst ditt inlägg så det var ju bara en ren tur att jag just laddade upp den bilden

Jasså, tur för dig eller tur för mig?... ;)

Förstod faktiskt det eftersom inläggen är postade samma klockslag, men ett kul sammanträffande var det, eller hur? :)

God kväll!
  • Aros02
    Anonym (Här är jag...Sphynxpappa) skrev 2014-09-26 21:48:53 följande:

Det här verkar vara en trevlig tråd att följa

Lite underligt att jag inte kan använda min signatur????

Måste jag skriva anonymt i den här tråden?????

Nej det har hänt mig och det har hänt andra. Tråden är starkt överbelastad, servern går på knäna!
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-09-28 22:00:29 följande:

Trevlig söndag på er alla fina

• Aros02
    Anonym (Solar) skrev 2014-09-28 23:51:15 följande:

Det var nån som ville se mina tatueringar så jag bjuder på dom här två så länge.

"We accept the Love we think we deserve" ja det är ju tidlöst och sant och passar som tatuering!
Svar på tråden Helkroppstråden