• Aros02

Helkroppstråden

NeedfulThings skrev 2014-09-29 12:58:49 följande:

Kul att ni gillar! Tack raringar :)

Appro på hår så kompenserar ett långt (tjockt) välskött och doftande hår för ganska stora brister i personlighet, och karaktär enligt mig, haha! (inte misstolka). :)

..men du har dessutom fler attribut..
  • Aros02
    Amys skrev 2014-09-29 14:01:46 följande:

För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrotta

Tack för bilden och den svårtydda omskrivningen! "Saftig hallongrotta" haha! Ja herrejävlar!! :)
  • Aros02

[quote=74078771][quote-nick] *Fniss* Den var svårtydd eller hur? [/quote]

Javisst, som ett svårknäckt korsord!

De bilder jag får i huvudet alltså!.. Nåt par läppar i drypande hallonsylt och andra i smörbakad mördeg!.. Det bästa är ju att den räcker så länge och att den förmodligen är helt kalorifri denna "saftiga hallongrotta"! hahaha!

/kakmonstret

• Aros02

[/quote]Till och med kakmonstret i mig smyger sig fram när du gör en sådan tolkning av den saftiga hallongrottan. Jag blir himla sugen på eftermiddagsfika med klubbor och andra godsaker som tilltugg. ;)[/quote]

Nu verkar det närmast huggsexa ju på din Saftiga variant av hallongrotta Amys..

Tror du måste göra en hel plåt att bjuda på här!

Klubba? Nej av mig får du en större variant av finsk pinne och en sugvariant av tvillingnöt, duger det?

• Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-09-29 17:44:44 följande:

Haha, inget fel på varken min personlighet eller min karaktär ska du veta

Ämen nu missförstod du ändå!.. Börjar tro att det beror på din personlighet! ;D

.. hmm kanske brister min egen personlighet den här gången kanske! (Inte första gången i så fall) :)
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-09-29 20:32:30 följande:

Haha nej det är du som missförstår mig hela tiden ;) Du får lära dig att ta vad jag skriver med en nypa salt. Jag är inte så seriös av mig ;)

Vadå jag tar nävar å jag fattar ändå inte!! Vad gör jag för fel?? :D
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-09-29 20:32:30 följande:

Jag är inte så seriös av mig ;)

Inte jag heller bara så du vet! :)
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-09-29 18:15:02 följande:

Bjuder på en påklädd bild idag! Min fina julklänning från 2011 Och min något större bakdel

Håruppsättningar med nacken synlig, mmm, strama sådana, mer lössläppta kreationer.. Svenska kvinnor är ofta för snåla med sånt tycker jag. Mer hårkonst, mer mer mer!

Ja fina kurvor också som sagt!
  • Aros02
    studentbruttan29 skrev 2014-09-29 20:51:55 följande:

Kvällsrepris. 

Som tagen från en Rubensmålning!

Måste va trevligt att ta i dig!
  • Aros02
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-09-30 12:20:21 följande:

Trevlig lunch till alla i tråden

Tjusigt, läcker bild!
Svar på tråden Helkroppstråden