Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Mmm det där var ett mottagande helt i min smak! Katten är mitt favoritdjur, främst för att det är så utmanande att få dem att göra som man vill....Oskyldig Fast jag föredrar att leva utan husdjur...

• LostInTranslation

Jo det ligger ju lite i sakens natur. Can't live with them, can't live without them.... Hellre intensivt när det väl gäller Flört

• LostInTranslation
    vonKatt skrev 2013-12-23 13:20:53 följande:
    Så sant så! :)
    Dags att ta tag i julfirandet nu!

Tack :)

Godjul hela helkroppstråden!

PUSS!
    God Jul på dig!! Men tar du inte ut det lite i förskott om du börjar fira idag??
  • LostInTranslation

Goddag!! Denna t råd lever vidare även 2014 verkar det som...

• LostInTranslation
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 12:40:56 följande:

Mycket god Mango!!
  • LostInTranslation
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 12:58:20 följande:
    Tack snygging Kyss!!

Du får gärna vara lite mer flitig med ditt postande 2014... gillar det jag ser Drömmer.

{#emotions_dlg.djavulsk}Flört!

Haha tack.... tror jag Skrattande!!??

Hmmm tyckte det stog flirtig....Oskyldig
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-02 13:01:08 följande:
    Mm... Där är han igen! Den vilsna snygga killen
    Jag kan leda dig rätt! Lovar! Känner till minst tre destinationer där jag tror att du kan göra dig förstådd!
    Låter som att du förstått exakt hur du skall göra för att få mig att kommunicera på min maximala nivå. Det finns bara tre destinationer där jag känner mig riktigt hemma...Men när jag väl är där kan jag tala i tungor..
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-02 13:14:57 följande:
    Det låter som vi förstår varandra precis!
    Sa jag att bilden var jävligt läcker också?
    Tack för det sexy... Det gäller bara att vara tydlig och bestämd så undviker man riken för miss-för-stånd...
    vonKatt skrev 2014-01-02 13:24:25 följande:
    Helt klart många uppföljare! Fast, jag brukar sällan bli medbjuden igen.... Tjejer gillar oftast inte mig. Konstigt det där!!

Och vad gäller Mr Lost... Om det SER ut som en sexig man, skriver som en sexig man, är hemlig som en sexig man. Ja, då är det ta mej FAN EN SEXIG MAN!!!

Glad att han är här, shyy... Inte skrämma bort honom igen
    Haha, fjäskig som Katten idag.... Ser bara goda skäl till att hänga här mer....
  • LostInTranslation
    GoodMangoo skrev 2014-01-02 13:11:22 följande:

Formuleringsmässigt känns du väldigt bekant Drömmer + att jag tycker mig känna igen lgh och delar av kroppen- NOEL?
    Hyr i andra hand av Noel. Han flyttade ut. Fick nog av Neol grannen ovanför som han påstod stal hans brudar hela tiden genom att flytta om adresslapparna vid porttelefonen. Neol förstörde hans rykte tydligen, så nu hänger Noel i Karibien där han startat en liten strandbar som blivit känd över hela öriket genom att servera otroligt läskande Slippery Mango shots...

Jag bor gratis här så länge ingen av plantorna dör....
  • LostInTranslation
    Anonym (KMP) skrev 2014-01-02 14:16:15 följande:
    Skitsnygg Flört
    Tack KMP!! Du är en riktigt snygg kvinna med en fantastisk stilkänsla!.... Har Noel berättat.

Som sagt! Yummy!!
Svar på tråden Helkroppstråden