Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

pillan3 skrev 2014-01-24 17:48:37 följande:
    WOW, det var en fin bjudning Drömmer
    Tack Pillan!! Du var en ny vacker bekantskap må jag säga. Kan inte säga annat än att det var ett väldigt trevligt litet pärlband av vackra och sexiga bilder du lämnat efter dig. Heting!! Kyss
  • LostInTranslation

PPP>> Tack för det... Vi får väl hjälpas åt att ge invaliden konstgjord andning ett tag då och se om det börjar rycka i det. Trist om FL skall bli stående med överkapacitet i datacentret...

• LostInTranslation
    fialotta85 skrev 2014-01-24 18:07:18 följande:
    Mmmm... Läckert!

Tolka du det precis som du vill gissar att de där kallingarna fått vara med om en hel del de oxå
    Kan du inte säga a till ö också? När det gäller kalsongerna har du nog helt rätt faktiskt. Fick dem via ett kedjebrev.... Tyst
  • LostInTranslation
    fialotta85 skrev 2014-01-24 18:15:04 följande:
    Klart jag kan säga det! "A till ö"

Skickar du vidare de till mig nu då?
    Ja men säg det då...alla storys i detalj tack... Så skall jag se om jag hittar ett kuvert här. Det finns lite telefonnummer på insidan av kalsongerna. Det är helt okej att ringa dem men jag tar inte ansvar för eventuella konsekvenser....Bara för att hålla ryggen fri här...
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-01-24 18:18:10 följande:

Ohh my!! Du är en tjej man vill mer än pilla på!! Snygg bild och jäkligt snygg mage där!
  • LostInTranslation
    BigBaddaBoom skrev 2014-01-24 21:15:38 följande:

Jag har varit riktigt överviktig, både före o efter mina barn.. Börjar snart komma form efter Träning och ingen skitdiet Cool
    Bra jobbat!! Ser riktigt bra ut!! Flört
  • LostInTranslation
    Anonym (tr) skrev 2014-01-24 22:15:32 följande:

Svårt att inte titta på dem när de täcker 80 procent av din bild. Men jag klagar absolut inte, de ser mumsiga ut. Det är såna här bilder vi vill se, inte mansbröst.
    Vad är det för fel på mansbröst??

• LostInTranslation
    La Chica skrev 2014-01-24 22:20:51 följande:
    Jag hittar då inget fel iallafallFlört
    Tänka sig! Och du som har grymt bra smak dessutom ... Kyss
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-01-24 22:25:57 följande:

Mmmm och där är du igen snyggo!! Jag som är skadat förtjust i sexiga rumpor borde inte se sånt innan läggdags. Risk för sömnsvårigheter...
Svar på tråden Helkroppstråden