• Anonym (Allie)

Helkroppstråden

Tack Mattias, o ni andra :) ja jag försöker ignorera tjafs å leverera bilder istället! orka gnabbas ;)

Mattias39 skrev 2013-06-03 15:38:57 följande:
    Mmm...älskar när en favorit som du, Allie,  gör en god gärning och bidrar med så fina bilder...!!

• Anonym (badsugen)
    NOEL75 skrev 2013-06-03 15:23:42 följande:
    Herregud!!  Har inte varit här på över en vecka men fortfarande samma tjafs med Anonyma. 

Undrar hur många timmar vissa här inne lagt på att gnälla över de som använder tråden för sitt ursprungliga syfte. Man mår nog inte riktigt bra om man lägger den energin på att tjafsa om andra människors handlingar. Tänk vad som hade kunnat åstadkommas om den tiden och energin las ner på något positivt istället.

Kanske dags att trådstartaren stänger tråden. Hela skiten är ju off topic. 
    Jo det är perioder med mycket tjafs och lite Noel.. men det brukar alltid rätta till sej, eller hur?

• Anonym ( )
    JohannSexig skrev 2013-06-03 15:59:13 följande:
    Fråga: Varför inte bara ignorera trashare och fortsätta med det tråden är till för?? Varför ens bemöda sig med att besvara och kommentera bakåtsträvare?...  Fram för snygga tjejer nu..mycket hud och läckra underkläder tack

Ja, visa pattarna nu tjejer!
  • Anonym (tittar in ibland)

Trodde det här var en feelgood-tråd med mer eller mindre kläder på kroppen. Nu känns det som att ju närmare naket det kommer, tja nåt annat känns inte okej längre Foten i munnen

• NOEL75
    Anonym (badsugen) skrev 2013-06-03 16:15:16 följande:
    Jo det är perioder med mycket tjafs och lite Noel.. men det brukar alltid rätta till sej, eller hur?

Haha, så du menar att problemet egentligen är att jag inte tar mitt ansvar och fyller tråden med så mycket innehåll att gnabbet från småfolket försvinner i mängden???

Önskar att din teori kunde stämma. Tyvärr tror jag att småfolket är mer som ogräs...dvs att det blir mer och mer i samma takt som de vackra blommorna växer till sig.

Finns ju inga ogräsmedel som biter riktigt här....

Nu är det ju badsäsong också....  
  • mepetite
    Clownensglädje skrev 2013-06-03 14:24:40 följande:
    Spyyyr över den låga standarden..

tack för den jättefina kommentaren att jag såg chockerande gammal ut..härligt att någon kan sprida glädje här i detta land!
  • Anonym ( )
    Anonym (tittar in ibland) skrev 2013-06-03 16:26:19 följande:
    Trodde det här var en feelgood-tråd med mer eller mindre kläder på kroppen. Nu känns det som att ju närmare naket det kommer, tja nåt annat känns inte okej längre

Nu mera är det en tråd där män, under uppmuntrande tillrop och med vajande fält av åderpålar, hetsar kvinnor att visa upp så mycket det går utan att bli avstängd. Lyckas man så gäller det att inboxa snarast, så ingen annan FL-balle hinner före.
  • NOEL75
    mepetite skrev 2013-06-03 15:32:55 följande:

håller med!
    Jäklar vad snygg du var förresten!!! Ett nytt ansikte för mig, så det finns kanske ändå hopp kvar för denna gamla trotjänare till tråd. Sjyst musiksmak också....(Deadmau)
  • Clownensglädje
    mepetite skrev 2013-06-03 16:34:07 följande:

tack för den jättefina kommentaren att jag såg chockerande gammal ut..härligt att någon kan sprida glädje här i detta land!
    Du gör ju det...såg 5-6 år äldre ut än din ålder...Men du kanske gör en Benjamin Button när du blir äldre..
  • mepetite
    Clownensglädje skrev 2013-06-03 16:44:14 följande:
    Du gör ju det...såg 5-6 år äldre ut än din ålder...Men du kanske gör en Benjamin Button när du blir äldre..
    ja vad säger man...en benjamin button också..