• NOEL75

Helkroppstråden

pink dolly skrev 2013-06-12 11:39:29 följande:
    Jag älskar din kropp Noel och inser hur mycket jag har saknat den när jag ser den... ;)
    Mmmm....den där kommentaren väcker nog många frågor bland tittarna haha..... Saknat allt fint du delat med dig av också snygging... Du borde inte lämnat klubben...Tänk vad du missat.....och vad vi missat av dig...
  • NOEL75
    Secret skrev 2013-06-12 11:39:46 följande:
    NOEL, lonely?
    Du ljuger. Grym kropp
    Tss...jag är inte den som ljuger... Jag är helt lonely...Gråter
    PAUSA skrev 2013-06-12 11:40:39 följande:

Jag kommerKyss!!
    Ohhh jag tror du kan få mig att komma också om du verkligen gör ditt allra bästa......Eller kanske bara ler lite lätt.... Flört.... Nej du förtjänar smisk för så läckra bilder Pausa. Pausa mera med mig tack....
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-06-12 11:47:37 följande:
    Mmmm....den där kommentaren väcker nog många frågor bland tittarna haha..... Saknat allt fint du delat med dig av också snygging... Du borde inte lämnat klubben...Tänk vad du missat.....och vad vi missat av dig...

Jag har ingen anledning att dölja min kärlek för dig så låt dom undra DrömmerFlört

Jag vet.. Jag kanske återkommer en dag.. så länge njuter av det jag skymtar av er här Kyss
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-12 11:25:38 följande:
    Ha ha en favorit här hemma med! Helst de där från Marabou, även om det är dyrare.
    Pfffffffffffffffffffff Marabou kan slänga sig. Mina e goare, med bra mindre socker och knappt nån fett. Tror du jag skulle gått ner något om jag inte ändrade originalrecepten? Mina är goare minus inbjudan till diabetesmottagningen. Glirk!
    http://chocoholiquita.wordpress.com/
  • NOEL75
    pink dolly skrev 2013-06-12 11:54:37 följande:

Jag har ingen anledning att dölja min kärlek för dig så låt dom undra DrömmerFlört

Jag vet.. Jag kanske återkommer en dag.. så länge njuter av det jag skymtar av er här Kyss
    Jag är övertygad om att Dörren alltid står öppen för dig Flört
  • PAUSA
    NOEL75 skrev 2013-06-12 11:56:58 följande:
  • Anonym (jisses)
    Jag kommer!!

Du är bra pinsam du. Varför skickar du inte dina avklädda pose bilder till speciellt utvalda personer ist för att fläka ut dig inför alla? Du måste vara bra desperat som väljer att klä av dig här?! Du har en bra kropp för att vara nörmare 40 men har du ingen som helst värdighet i kroppen?
  • Anonym (gbg)

Jag kommerKyss!!

Nu slog hjärnan bakut......
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-06-12 11:56:58 följande:

Gäller det även hos dig? Flört
  • NOEL75
    Anonym (jisses) skrev 2013-06-12 11:59:23 följande:

Du är bra pinsam du. Varför skickar du inte dina avklädda pose bilder till speciellt utvalda personer ist för att fläka ut dig inför alla? Du måste vara bra desperat som väljer att klä av dig här?! Du har en bra kropp för att vara nörmare 40 men har du ingen som helst värdighet i kroppen?
    Du borde heta Jisses Amalia tycker jag. Det skulle göra ett redan bra namn alldeles utsökt. Är du singel förresten?