• Anonym (Beckham)

Helkroppstråden

Undrar om man hade fått "snälla" kommentarer om man la upp en helt vanlig hård kuk. Eller om den liksom måste vara väldigt grov och stor för att falla de flesta i smaken och få ärliga fina kommentarer. Hade nästan varit spännande att testa.

• Ungakillen95
    Anonym (Beckham) skrev 2013-07-22 20:15:30 följande:
    Undrar om man hade fått "snälla" kommentarer om man la upp en helt vanlig hård kuk. Eller om den liksom måste vara väldigt grov och stor för att falla de flesta i smaken och få ärliga fina kommentarer. Hade nästan varit spännande att testa.
    Läs vad tråden heter. Helkroppstråden, då ska man ta kort på hela kroppen och inte en speciell kroppsdel, sen måste du skymma kuken med något
  • Anonym (Beckham)
    Ungakillen95 skrev 2013-07-22 20:21:07 följande:
    Läs vad tråden heter. Helkroppstråden, då ska man ta kort på hela kroppen och inte en speciell kroppsdel, sen måste du skymma kuken med något

Menade hela kroppen fast med kuken som visad också...
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 18:33:19 följande:

Jisses vilk moraltanter det finns. Öppna ögonen.

"öppna ögonen"
    Varför tror du att jag blundar? Är det så kul att vara den som mobbas för en gångs skull? Det är så uppenbart att du är bitter och blir/har blivit retad för något så du ligger på botten. Fungerar det att göra samma sak mot andra? Känns det bättre? Några sekunder kanske.. Sen är du samma blöta trasa som innan. Jobba på ditt självförtroende istället.
  • Nyfikne

Pink
    FL's egen burlesk Queen ;)
    Underbart sexigt

• FjärilVingad73

Dollyn: Som sagt var, du är nog FL:s hetaste tjej!

• Nanime
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 18:19:24 följande:
    Varför ska jag behöva skriva positiva kommentarer, de tjejerna vet ju redan att de är snygga, så varför skulle jag kommentera?
    Min kommentar till dig var inte elak, jag stärkte bara det du antog men du blev ju så kränkt.
    För att det är hela syftet med tråden vilket du uppenbarligen både har svårt att förstå och respektera. Du är som en priest som inte healar, det är såna som du som skapar hat på internet.
    Dessutom.. Ingen behöver höra vad du inte tycker är snyggt så var nu så snäll och ta dina onödiga, elaka och otrevliga kommentarer och skriv dom någonstans där folk bryr sig. Eller försök hitta någon sorts lycka i ditt liv så du slipper försöka må bra av att kommentera andra personers brister och fel. Om du behöver en kram är dom sortens kommentarer fel väg att gå serru ;)
  • Qwerty85
    Nanime skrev 2013-07-22 21:45:43 följande:
    För att det är hela syftet med tråden vilket du uppenbarligen både har svårt att förstå och respektera. Du är som en priest som inte healar, det är såna som du som skapar hat på internet.
    Dessutom.. Ingen behöver höra vad du inte tycker är snyggt så var nu så snäll och ta dina onödiga, elaka och otrevliga kommentarer och skriv dom någonstans där folk bryr sig. Eller försök hitta någon sorts lycka i ditt liv så du slipper försöka må bra av att kommentera andra personers brister och fel. Om du behöver en kram är dom sortens kommentarer fel väg att gå serru ;)

"Du är som en priest som inte healar, det är såna som du som skapar hat på internet." Klockrent! 
  • FjärilVingad73

Hur ser ett par kvinnobröst ut?

Finns det liksom en patenterad lösning?

Eller kan det vara så att det finns kvinnor som har små bröst, kvinnor som har lite större, kvinnor som har stora?? Alla är de dock just BRÖST, på en kvinna!

• Anonym (sa)

Nej har inte sagt att någons är för stora. Sa jag att du hade mansbröst var det av en anledning.