• pinkdolly

Helkroppstråden

Nyfikne skrev 2013-07-22 20:53:27 följande:
    Pink FL's egen burlesk Queen ;) Underbart sexigt

Jag älskar burlesk, tycker det är jätteläckert.. Kanske skulle börja satsa på det då ;)
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-22 20:58:28 följande:
    Dollyn: Som sagt var, du är nog FL:s hetaste tjej!

Tack fina du!!!
  • lilletrille
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-22 22:27:16 följande:
    Hur ser ett par kvinnobröst ut? Finns det liksom en patenterad lösning? Eller kan det vara så att det finns kvinnor som har små bröst, kvinnor som har lite större, kvinnor som har stora?? Alla är de dock just BRÖST, på en kvinna!

• Anonym (sa)
    FjärilVingad73 skrev 2013-07-22 22:27:16 följande:
    Hur ser ett par kvinnobröst ut?

Finns det liksom en patenterad lösning?

Eller kan det vara så att det finns kvinnor som har små bröst, kvinnor som har lite större, kvinnor som har stora?? Alla är de dock just BRÖST, på en kvinna!

Alla har just det bröst men det finns bra och dåliga bröst. Har man som nikintjejen bröst som man inte kan urskilja från en mans ja, det säger sig självt.
  • Priapus
    pinkdolly skrev 2013-07-22 18:28:58 följande:

Jag säger som jag brukar när jag ser en vacker dam jag vill knulla:
    - Låt oss knulla!
  • pinkdolly
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:05:32 följande:
    Alla har just det bröst men det finns bra och dåliga bröst. Har man som nikintjejen bröst som man inte kan urskilja från en mans ja, det säger sig självt.

Du måste vara en kvinna som är otroligt besatt av dina egna bröst eftersom det är i stort sett det enda du hugger på i den här tråden. Du vet att dom fel man hittar hos andra oftast finns hos en själv? Antingen det eller så är du man och hatar din mamma som inte lät dig amma längre än upp till 5 års ålder.
  • pinkdolly
    Priapus skrev 2013-07-22 23:14:52 följande:
    Jag säger som jag brukar när jag ser en vacker dam jag vill knulla: - Låt oss knulla!

Låt oss!
  • mycketsaft
    Anonym (sa) skrev 2013-07-22 23:05:32 följande:

Det var inte så svårt att se att de hör till en kvinna. De fungerar garanterat att amma med, vilket de är till för. Så du kan sluta försöka hitta på anledningar till att säga elaka saker för det är som sagt väldigt tydligt att du måste trycka ned andra för att du tror att du själv ska må bättre.
  • Anonym (sa)
    mycketsaft skrev 2013-07-22 23:15:49 följande:
    Det var inte så svårt att se att de hör till en kvinna. De fungerar garanterat att amma med, vilket de är till för. Så du kan sluta försöka hitta på anledningar till att säga elaka saker för det är som sagt väldigt tydligt att du måste trycka ned andra för att du tror att du själv ska må bättre.

Öh jo det var det. Kolla bak så får du se själv.
  • FjärilVingad73

Vad skiljer bra" bröst från "dåliga"? Och vem sätter reglerna?

• Anonym (sa)
    pinkdolly skrev 2013-07-22 23:15:11 följande:
    Du måste vara en kvinna som är otroligt besatt av dina egna bröst eftersom det är i stort sett det enda du hugger på i den här tråden. Du vet att dom fel man hittar hos andra oftast finns hos en själv? Antingen det eller så är du man och hatar din mamma som inte lät dig amma längre än upp till 5 års ålder.

Jag är man som sagt. Du verkar dock väldigt bitter. Hoppar du på alla killar som inte tycker dina tuttar är en gudsgåva?