• Mandiisen

Helkroppstråden

Anonym (???) skrev 2013-07-31 12:28:45 följande:

Så meningen med livet för en 17-årig tjej är att visa upp sin kropp för 50-åringar...ja, vart är världen på väg? Kul liv...verkligen!!
    Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 12:30:39 följande:
    Att hon inte har mer förnuft än så kan man inte begära, fast ni som är myndiga borde veta bättre. Tragiskt är det, oavsett hur snygg hon är.

HAHA, varje gång jag lägger upp en bild jävel.
    Tur att det är lite underhållande nu
    17år och 2barnsmamma. Jonathan- 110805 & William- 130111 <33
  • Inchthing
    Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 12:32:14 följande:
    Ja det är så fruktansvärt tragiskt, unga människor borde ha bättre förebilder än så. Dessa män borde skämmas, vidrigt.
    Buhubuhu....
  • Anonym (RJ)

Finns väl bättre sätt för en ung tjej att söka bekräftelse på, du är vacker och behöver inte sälja ut dig till gubbsjuka män.

Mandiisen skrev 2013-07-31 12:32:25 följande:

• Inchthing
    Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 12:37:28 följande:
    Finns väl bättre sätt för en ung tjej att söka bekräftelse på, du är vacker och behöver inte sälja ut dig till gubbsjuka män.
    Du är bara avundsjuk :)
  • Anton Chigurh
    Anonym (RJ) skrev 2013-07-31 12:27:25 följande:
    Klart att kåta gubbar som er uppmuntrar unga flickor utan vett att klä av sig.
    Mmm, om du följt mig minsta lilla, RJ, så hade vetat vilken typ av bilder jag gillar allra mest. Men men, att skriva nåt till dig är egentligen lika meningsfullt som att torka sig i röven utan papper. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (RJ)

Nej men är inte den gubbsjuka sorten.

Inchthing skrev 2013-07-31 12:38:49 följande:
    Du är bara avundsjuk :)

• Inchthing
    Anton Chigurh skrev 2013-07-31 12:38:55 följande:
    Mmm, om du följt mig minsta lilla, RJ, så hade vetat vilken typ av bilder jag gillar allra mest. Men men, att skriva nåt till dig är egentligen lika meningsfullt som att torka sig i röven utan papper. 
    SKITonödigt med andra ord :P
  • Göteborgskillen2101
    Mandiisen skrev 2013-07-31 12:32:25 följande:

såg att man måste ha något slags lösenord för att komma in på din profil... är du VIP eller? ;) :P
  • Anonym (RJ)

Vet inte om man ska skratta eller gråta. Hela den här tråden luktar skit, oavsett hur mycket toapapper du knådar arslet med.

Anton Chigurh skrev 2013-07-31 12:38:55 följande:

• Anton Chigurh
    Inchthing skrev 2013-07-31 12:40:47 följande:
    SKITonödigt med andra ord :P
    Lite så....Skål
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.