• Amys

Helkroppstråden

Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-09-28 22:05:18 följande:
    Ligga på den?  Du menar sitta på den va? Hahaha smile5.gif  
    Ligga, sitta, gosa, mysa... m.m.Drömmer Han har tur den där Zack!Tungan ute
  • Amys
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 12:33:29 följande:
    Herregud! Skrollade igenom helgens bildskörd här precis...Vilka snyggingar det finns här! Som en gigantisk godisbutik, men är det rätt att vara så sjukt godissugen en måndag?
    Jag är väldigt godissugen, måndag och allt... Du kan väl bjuda på lite godis?!Drömmer
  • Amys
    Pillare skrev 2014-09-29 12:47:12 följande:
    Ska jag bjuda på nåt istället? lol
    Nä, bättre låta de som ser bra ut göra detta. Hahaha
    Allt godis är gott godis, jag är allätareSolig
  • Amys
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 13:08:28 följande:
    Såklart!! Har alltid lite godis redo för dig Amys!! Känner mig dessutom nästan i skuld efter din fantastiska prestation i helgen smile5.gif  Kyss
    Ååh, den bilden gav bara mer sötsug Skrikandes Blev sugen på både saftiga klubbor och att kramasKyss
  • Amys
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 13:28:49 följande:
    Sån tur att det är just saftiga klubbor och kramar som jag har ett obegränsat utbud av då.... Så vad har du att bjuda på idag goda Amys??
    För dig kan jag erbjuda sånt där klämvänligt skumgodis och en saftig hallongrottaFlört

• Amys
    Sabotage skrev 2014-09-29 14:04:28 följande:
    Damn! De brösten alltså! :)
    Bröst? skumgodis kom vi fram till juFlört
    Aros02 skrev 2014-09-29 14:08:51 följande:
    Tack för bilden och den svårtydda omskrivningen! "Saftig hallongrotta" haha! Ja herrejävlar!! :)
    *Fniss* Den var svårtydd eller hur?Drömmer
    LostInTranslation skrev 2014-09-29 14:14:41 följande:
    Mmmm jag känner att vi har hittat ett väldigt fint win win koncept här!! Ju mer saftig hallongrotta jag får av dig ju mer saftiga klubbor har jag att erbjuda.... Shit jag tror vi har uppfunnit en evighetsmaskin. Du är galet snygg kvinna!
    En evighetsmaskin jag gärna stiger på, vem skulle säga nej till den saftiga klubban du har att erbjuda liksomKyss
    Hallongrottan skulle bli så nöjd, tror jagOskyldig
    straight arrow skrev 2014-09-29 14:15:29 följande:
    Verkligen det godaste skumgodis jag sett!
    TackKyss
    Pillare skrev 2014-09-29 14:18:37 följande:
    Fan vad du är snygg!
    Riktig bra start på veckan. smile1.gif

TackKyss

• Amys
    Zack skrev 2014-09-29 14:26:49 följande:
    Den där "godispåsen" är verkligen outtömlig. Jag skulle aldrig kunna föräta mig på innehållet ;)...jag repeterar säkert mig själv vid det här laget, men satan i gatan vad läcker du är !
    Jag vet med säkerhet att det inte går att föräta sig av din "godispåse" heller! Tycker gott du med kan bjuda på något godis denna godissugna måndagKyss
  • Amys
    Sabotage skrev 2014-09-29 14:37:07 följande:
    Självklart! Mitt fel! Jag omformulerar mig:
    Vilka underbart delikata skumgodisar ni ser ut att ha! Hade gärna tagit ett smakprov för vidare bedömning! ;)
    Har fått det omtalat att de kan vara ganska så delikata, så vi får helt enkelt lita på personen/erna som säger detSkrattande
  • Amys
    straight arrow skrev 2014-09-29 14:50:11 följande:
    Gör ett försök att bjuda på godis... hoppas det uppfattas som goda praliner och inte sura björnar... ;)
    Verkligen goda praliner. Som alltidKyss
  • Amys
    Aros02 skrev 2014-09-29 15:30:23 följande:

[quote=74078771][quote-nick] *Fniss* Den var svårtydd eller hur?

Javisst, som ett svårknäckt korsord!

De bilder jag får i huvudet alltså!.. Nåt par läppar i drypande hallonsylt och andra i smörbakad mördeg!.. Det bästa är ju att den räcker så länge och att den förmodligen är helt kalorifri denna "saftiga hallongrotta"! hahaha!

/kakmonstret[/quote]Till och med kakmonstret i mig smyger sig fram när du gör en sådan tolkning av den saftiga hallongrottan. Jag blir himla sugen på eftermiddagsfika med klubbor och andra godsaker som tilltugg. ;)
Svar på tråden Helkroppstråden