• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (God jul) skrev 2012-12-23 00:52:33 följande:

Nu kom vi alla på att vi visst vill ha ett mjukt paket i år....

• Ernst Hugo
    c89 skrev 2012-12-22 23:39:16 följande:
    170cm 107kg (rejäl fetma). Fick barn för 10 veckor sedan och håller nu på att gå ner rejält i vikt (får/kan inte amma pga mjölkallergisk bebis), inte för utseendets skull egentligen då jag inte direkt lider av att jag är fet och är frisk, pigg och stark ändå, men tänker att jag kanske inte alltid kommer vara i så god kondition jag är i nu om jag inte går ner.
    Det enda som sänker mitt självförtroende är mina bröst. Är man klädd såhär i mer heltäckande kläder ser de nästan ännu större ut och om man har urringat så glor folk elakt och tycker man "viker ut sig" osv, klär man sig i lösare plagg blir det "tält-effekt" och man ser ännu fetare ut än man redan är och då klagas det på det. Blir liksom inte rätt hur man än gör.

Kan inte för mitt liv fatta att du skulle väga 107 (skulle gissat på 87) Du har en mycket kvinnlig kropp och dina bröst är tok-vackra {#emotions_dlg.flower} 
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Anonym (God jul)
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-23 09:47:16 följande:
    Nu kom vi alla på att vi visst vill ha ett mjukt paket i år....

hoppas alla får både mjuka och hårda paket haha Cool
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (vackert) skrev 2012-12-23 00:54:15 följande:
    Den här bilden gör mig glad, den ger mig lite Stig Helmer, Sällskapsresan vibbar av nån anledning Glad
    Hoppas du inte tar illa upp Haskel du har verkligen bjudit mycket på dig själv i den här tråden självdistans är en god egenskap.
    Intressant, jag som tycker han liknar Johnny Depp...grejen med bilder är nog, att mycket hänger på själva fotot. Haskel lägger ut roliga bilder i sockor, God Jul bjuder på sin fina kropp i fint ljus med snygg trosa och presentsnöre...ni fattar.....jag tror att Haskel skulle kunna få till en bild som får Hank Moody att be om att bli bortplockad,om han hade lust, och jag tror varenda goding härinne skulle kunna lägga upp en bild som får en att tänka på Gollum eller Barbapappa.
      Det är så bra med den här tråden, att den är så varierad, både i former och stil. Utmanande, roligt, gulligt, vardagsbilder....och några söta hundar ...
  • L E O N

[quote=68057097][quote-nick]Anonym (God jul) skrev 2012-12-23 00:52:33 följande:[/quote-nick][/quote] Mmm behöver ni en tomte till Julafton hos er kanske?? Kan utvidga min runda i år....

• petsod
    L E O N skrev 2012-12-23 10:16:50 följande:
    [quote=68057097][quote-nick]Anonym (God jul) skrev 2012-12-23 00:52:33 följande:[/quote-nick][/quote] Mmm behöver ni en tomte till Julafton hos er kanske?? Kan utvidga min runda i år....

Åh vad bra, här behövs en, helst med en riktigt full säck Flört, du vet vart jag finnsKyss.
  • I Rose I
    Anton- Du får hemsk gärna ta en bild framifrån också. Klämvänlig bak du har. Hjärta
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Alltid Daph
    I Rose I skrev 2012-12-23 10:27:37 följande:
    Anton- Du får hemsk gärna ta en bild framifrån också. Klämvänlig bak du har. Hjärta

Han har lagt upp en bild på sin deffade torso! =)

Anonym (God jul) är superfin!!! 
  • L E O N
    petsod skrev 2012-12-23 10:19:33 följande:

Mmm behöver ni en tomte till Julafton hos er kanske?? Kan utvidga min runda i år....
    Åh vad bra, här behövs en, helst med en riktigt full säck , du vet vart jag finns.[/quote] Säcken är välfylld trots att jag bara kommer med ett stort hårt paket . Känner på mig att det blir en riktigt våt..ehh vit jul i år. Äntligen några som fattar hur man värvar en tomte. Risgrynsgröt är så 1900-tal...
  • petsod
    L E O N skrev 2012-12-23 10:32:48 följande:
    Åh vad bra, här behövs en, helst med en riktigt full säck , du vet vart jag finns.[/quote] Säcken är välfylld trots att jag bara kommer med ett stort hårt paket . Känner på mig att det blir en riktigt våt..ehh vit jul i år. Äntligen några som fattar hur man värvar en tomte. Risgrynsgröt är så 1900-tal...

Haha.Har aldrig förstått mig på mjuka paket Flört och "gröten" får man ju smaka på tillslut ändå, var sig men vill eller inte Tungan ute
Svar på tråden Helkroppstråden