• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2012-12-23 12:11:04 följande:
    Jajamänsan ;) räkna med det..
    Jag tror jag gillar dig på riktigt, ja inte på det det viset, men du fattar, Doktorn

Ha en riktigt bra dag... Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Tom Araya
    Anonym (God jul) skrev 2012-12-23 00:52:33 följande:

Jag gillar normalt sett inte att man avslöjar för mycket om paketets innehåll men i vissa fall, som när innehållet håller en alldeles särskild kvalitet kan man ju ha överseende med det.

Jag hoppas jag får ett liknande paket till jul.
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 11:59:07 följande:
    Fan va gullig du är Rose,Hjärta tack så mycket, jag blir så helvetes glad av sånna kommentarer, nu kvittar det liksom vad som händer resten av dagen. Tappar jag en 25 kilos-vikt på högra stortån är jag lika glad för det. Tack vare dig, Rose.
    Vill bara påminna om att jag finns att beskåda i kilt också. Om du nu har missat den bilden. Jag för min del tycker jag gör mig bättre på den bilden. Därför min påminnelse. Ifall någon undrar.
    Variant på en välsydd skotskt kilt :
    www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p...
    Och såklart är du värd en liten blomst också, Älskling :

Framifrån Anton.
    Du kan va stolt över din kropp. {#emotions_dlg.flower}

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-12-23 13:04:36 följande:
    Framifrån Anton.
    Du kan va stolt över din kropp. {#emotions_dlg.flower}

Nakenbilder, Älskling,Hjärta lär rendera i varningar och avstängningar, modsen håller noga denna tråden under uppsikt....

Jag skiter egentligen fullkomligt i avstängningar men tycker det känns onödigt att dra på mig en varning för en naken Anton som raderas inom 32 sekunder. Liksom.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 13:11:55 följande:
    Nakenbilder, Älskling,Hjärta lär rendera i varningar och avstängningar, modsen håller noga denna tråden under uppsikt....

Jag skiter egentligen fullkomligt i avstängningar men tycker det känns onödigt att dra på mig en varning för en naken Anton som raderas inom 32 sekunder. Liksom. 
    Äh, säg en luva över Lill Anton så bryter du inte reglerna. Annars kan du alltid inboxa. Flört
    Du har ju fått se halva min kropp så jag har rätt att kräva detta. Ta fram kameran nu.
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-12-23 13:16:53 följande:
    Äh, säg en luva över Lill Anton så bryter du inte reglerna. Annars kan du alltid inboxa. Flört

Du har ju fått se halva min kropp

så jag har rätt att kräva detta. Ta fram kameran nu.
    Inte avklädd, Älskling,Hjärta inte avklädd.....

Så nu är det faktiskt du som behöver inboxa mig..... 
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 13:20:49 följande:
    Inte avklädd, Älskling,Hjärta inte avklädd.....

Så nu är det faktiskt du som behöver inboxa mig..... 
    Gå in på mina sida och gå in på fliken starka bilder även om jag tror att du redan har varit där ett par gånger. Skrattande
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-12-23 13:25:29 följande:
    Gå in på mina sida och gå in på fliken starka bilder även om jag tror att du redan har varit där ett par gånger. Skrattande
    Den har upphört att existera. Den mappen....!
  • lille Birger
    Alltid Daph skrev 2012-12-23 10:41:46 följande:

Tycker nog att kvinnokroppar är bra mycket roligare än manskroppar att titta på. Det handlar inte om attraktion för min del, utan om något slags saklig skönhetsuppskattning tror jag. Kvinnokroppar är trevligare utformade och kan vara vackra på så många olika vis. Män har liksom inte så många olika ideal enligt mig. Tungan ute Där ska det vara vältränat punkt.
    Här är två bilder som visar varför kvinnorna är snyggare.

Kvinnokroppar:

Killkroppar:

• I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 13:31:35 följande:
    Den har upphört att existera. Den mappen....!
    Kolla igen. Jag fixade det. :)
Svar på tråden Helkroppstråden