• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • I Rose I
    Alltid Daph skrev 2012-12-23 10:31:11 följande:

Han har lagt upp en bild på sin deffade torso! =)

Anonym (God jul) är superfin!!! 
    Anton är snygg. Vill se honom framifrån. Tungan ute

Anonym (God Jul) har en jättefin kropp. Absolut men nu är jag mer intresserad av manliga kroppar även om kvinnokroppar kan få mig attraherad också men då oftast om jag tycker om hennes personlighet också.
    När det kommer till män så är det skitsamma hur dem är bara sexet är bra. Skrattande
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Anonym (God jul)
    L E O N skrev 2012-12-23 10:16:50 följande:
    [quote=68057097][quote-nick]Anonym (God jul) skrev 2012-12-23 00:52:33 följande:[/quote-nick][/quote] Mmm behöver ni en tomte till Julafton hos er kanske?? Kan utvidga min runda i år....

Tomteplatsen är ju då redan tagen. Flört Men tackar som frågar! Tomte
  • Alltid Daph
    I Rose I skrev 2012-12-23 10:38:15 följande:
    Anton är snygg. Vill se honom framifrån. Tungan ute

Anonym (God Jul) har en jättefin kropp. Absolut men nu är jag mer intresserad av manliga kroppar även om kvinnokroppar kan få mig attraherad också men då oftast om jag tycker om hennes personlighet också.
    När det kommer till män så är det skitsamma hur dem är bara sexet är bra. Skrattande

Tycker nog att kvinnokroppar är bra mycket roligare än manskroppar att titta på. Det handlar inte om attraktion för min del, utan om något slags saklig skönhetsuppskattning tror jag. Kvinnokroppar är trevligare utformade och kan vara vackra på så många olika vis. Män har liksom inte så många olika ideal enligt mig. Tungan ute Där ska det vara vältränat punkt.
  • Anonym (badsugen)
     "Åh vad bra, här behövs en, helst med en riktigt full säck , du vet vart jag finns.[/quote]  Säcken är välfylld trots att jag bara kommer med ett stort hårt paket  . Känner på mig att det blir en riktigt våt..ehh vit jul i år. Äntligen några som fattar hur man värvar en tomte. Risgrynsgröt är så 1900-tal...

Haha.Har aldrig förstått mig på mjuka paket Flört och "gröten" får man ju smaka på tillslut ändå, var sig men vill eller inte Tungan ute"

Tur att inte" Mutter" från trådens början hör er ......SkrattandeSkål

• I Rose I
    Alltid Daph skrev 2012-12-23 10:41:46 följande:

Tycker nog att kvinnokroppar är bra mycket roligare än manskroppar att titta på. Det handlar inte om attraktion för min del, utan om något slags saklig skönhetsuppskattning tror jag. Kvinnokroppar är trevligare utformade och kan vara vackra på så många olika vis. Män har liksom inte så många olika ideal enligt mig. Tungan ute Där ska det vara vältränat punkt.
    Det håller jag med om. Kvinnokroppar är verkligen helt underbara. Mjuka, lena och helt enkelt underbar gosvänliga. Kan ligga i timmar och smeka en kvinnokropp men just av den anledningen så måste jag tycka om henne som person för att ens kunna tycka om hennes kropp men med män så vill jag bara ha ren rå sex, personlighet är skitsamma, jag måste gilla kroppen och ett par andra delar i ansiktet men där har Anton redan fått godkänd. Glad
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Anonym (God jul)
    Alltid Daph skrev 2012-12-23 10:31:11 följande:

Han har lagt upp en bild på sin deffade torso! =)

Anonym (God jul) är superfin!!! 

Tack Skrattande
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-12-23 10:48:38 följande:
    Det håller jag med om. Kvinnokroppar är verkligen helt underbara. Mjuka, lena och helt enkelt underbar gosvänliga. Kan ligga i timmar och smeka en kvinnokropp men just av den anledningen så måste jag tycka om henne som person för att ens kunna tycka om hennes kropp men med män så vill jag bara ha ren rå sex, personlighet är skitsamma

, jag måste gilla kroppen och ett par andra delar i ansiktet men där har    Anton     redan fått godkänd. Glad
    Fan va gullig du är Rose,Hjärta tack så mycket, jag blir så helvetes glad av sånna kommentarer, nu kvittar det liksom vad som händer resten av dagen. Tappar jag en 25 kilos-vikt på högra stortån är jag lika glad för det. Tack vare dig, Rose.

Vill bara påminna om att jag finns att beskåda i kilt också. Om du nu har missat den bilden. Jag för min del tycker jag gör mig bättre på den bilden. Därför min påminnelse. Ifall någon undrar.

Variant på en välsydd skotskt kilt :

http://www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/phpz4cv7d.jpg

Och såklart är du värd en liten blomst också, Älskling :

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • DrJekyl

Ja vill bara påminna om ni nu har missat det så har ju Anton faktiskt en bild där han har sin så kallade skotska kilt.

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/phpz4cv7d.jpg

Titta nu ordentligt och spara gärna länken som en favorit eller ladda ner den för guds skull om nu FL skulle ta bort bilden

Här är länken igen

Så damer, glöm inte nu länken.. .. Kanske ska jag påminna er igen var den finns? Jo den finns här

• Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2012-12-23 12:03:55 följande:
    Ja vill bara påminna om ni nu har missat det så har ju Anton faktiskt en bild där han har sin så kallade skotska kilt.

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p...

Titta nu ordentligt och spara gärna länken som en favorit eller ladda ner den för guds skull om nu FL skulle ta bort bilden

Här är länken igen

Så damer, glöm inte nu länken.. .. Kanske ska jag påminna er igen var den finns? Jo den finns här

Jag visste att jag kunde lita på dig, Doktorn. Tack, tack så mycket...Glad Vill du nu vara så vänlig och lägga upp länken i början på varje ny sida i tråden hädanefter,lovar jag att ta med dig min aftonbön.

Fan va glad jag blev nu..... shiny.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • DrJekyl
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 12:08:07 följande:
    Jag visste att jag kunde lita på dig, Doktorn. Tack, tack så mycket...Glad Vill du nu vara så vänlig och lägga upp länken i början på varje ny sida i tråden hädanefter, så lovar jag att ta med dig min aftonbön.

Fan va glad jag blev nu..... shiny.gif
    Jajamänsan ;) räkna med det..
Svar på tråden Helkroppstråden