• engdahl

Helkroppstråden

Anonym (KMP) skrev 2013-12-09 11:33:29 följande:

Tack så mycket , fina Engdahl smile1.gif
    Och du har snygga ben också...

...skulle gärna se dem i stay-ups och stövlar eller högklackade skor... :)
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-09 12:56:16 följande:

Måndagsbild alltså... Före träning. :) phpZuM57Z71664.jpg

Träningen ger verkligen resultat: din stjärt, svank, mage, ben...skulle gärna hamna i samma säng som du...och så har vi ju sen dina fina, fina bröst med de underbart läckra vårtorna...som gjorda för att...pussa på...

:)
  • engdahl
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-09 13:15:49 följande:

Hahaha, här är jag och förblir nog anonym ett tag till och det är dagens sanning smile5.gif

Du får vara hur anonym du vill - men vi längtar efter att få se mer av dig... ;)
  • engdahl
    Dress skrev 2013-12-09 18:29:58 följande:
    Det var väldigt vad det postas intensivt här i tråden! Man hänger ju inte med om man inte kollar varje dag ju  Jag har inte skött mig alls... Ångerfullt bidrar jag nu äntligen med en liten bild. 

En sån vacker stjärt fröken har! :)
  • engdahl
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-09 21:49:19 följande:
    Du är så vacker att jag bara kapitulerar, jag har snart slut på ord, på känslor, på allting...du är på något sätt som Det Femte Elementet – en rakt igenom, in i minsta kroppsdel, i minsta detalj, i minsta cell...det där ögat alltså, näsan, läpparna, håret, kinden, din hud...jag kapitulerar inför din skönhet, Ensam, något annat finns inte att säga.
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-09 22:04:03 följande:
    Tröttsamt att citera, men...
    Det verkar ju som att jag inte kan se hälften av bilderna...men tack för att du citerade den här bilden i alla fall. Som jag tidigare konstaterat: du är är en förbannat sexig kvinna och din kropp är riktigt, riktigt fin överallt: brösten, magen, höfterna, låren, midjan, svanken, stjärten...lycklig den man som får lägra dig... *drömmer*
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-10 06:15:46 följande:
    Tack, Engdahl. smile1.gif Att ligga med mig är ett privilegium som borde förvaltas lite bättre från den lycklige mannens sida, tycker jag, haha. Så jag drömmer lite också. smile5.gif

Hälsar gnällfia smile5.gif
    Dumt om han inte tar hand om dig ordentligt. Det kan jag inte förstå: män som inte ger sina kvinnor ordentligt med uppmärksamhet och tillfredsställelse, framför allt inte när kvinnan ser ut som du. Han borde ju öva på sin "muntliga framställning" varje dag...! :)

Puss
  • engdahl
    GoodMangoo skrev 2013-12-10 07:56:18 följande:

God morgon tråden!!
    God morgon Mangoo och snyggaste mangosarna i riket :)
  • engdahl
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-10 09:00:14 följande:

Godmorgon! Tyvärr befinner sig den där rumpan lååångt från sängen nu... smile4.gifphpjxSX2Y91474.jpg

Riktigt fin stjärt du har där, sexiga Fia :)
  • engdahl
    engdahl skrev 2013-12-09 23:03:51 följande:
    Du är så vacker att jag bara kapitulerar, jag har snart slut på ord, på känslor, på allting...du är på något sätt som Det Femte Elementet ? en rakt igenom, in i minsta kroppsdel, i minsta detalj, i minsta cell...det där ögat alltså, näsan, läpparna, håret, kinden, din hud...jag kapitulerar inför din skönhet, Ensam, något annat finns inte att säga.
    Ensam, bilden du la ut i går kväll, på ditt ansikte, visar att du är så vacker att Afrodite skulle stå i din skugga.

Hoppas att du får en fin dag :)

Puss
Svar på tråden Helkroppstråden