• Milfhunter95

Helkroppstråden

Anonym (B-kupan) skrev 2013-01-07 23:45:10 följande:
    Jag trodde att det var meningen att vi inte skulle ge varandra elaka kommentarer utan att det här var en FEEL GOOD tråd?

Min kommentar var väl inte elak? Menade att jag suger på dina bröst.... Med munnen
  • Anonym (B-kupan)
    Milfhunter95 skrev 2013-01-07 23:49:06 följande:

Min kommentar var väl inte elak? Menade att jag suger på dina bröst.... Med munnen
    Jaha, oj! Jag trodde du menade att mina bröst "suger" (att de inte duger) då var det ju inget elakt skrivet Glad
  • Milfhunter95
    Anonym (B-kupan) skrev 2013-01-07 23:52:17 följande:
    Jaha, oj! Jag trodde du menade att mina bröst "suger" (att de inte duger) då var det ju inget elakt skrivet

Näää! Gjorde ju två stjärnor mellan. Att JAG suger på dom med munnen, sexuellt alltså...
  • Anonym (B-kupan)
    Milfhunter95 skrev 2013-01-07 23:53:26 följande:

Näää! Gjorde ju två stjärnor mellan. Att JAG suger på dom med munnen, sexuellt alltså...
    Ursäkta! Jag sitter inte så mycket vid datorn, så jag hade inte koll på det där med två stjärnor...
  • Milfhunter95
    Anonym (B-kupan) skrev 2013-01-07 23:59:40 följande:
    Ursäkta! Jag sitter inte så mycket vid datorn, så jag hade inte koll på det där med två stjärnor...

Det är lugnt... Nu vet du det tills nästa gång iallafall *Sug* <- heheh
  • RedHotDarling
    Anonym (B-kupan) skrev 2013-01-07 23:43:03 följande:

Sorry, inte meningen att stöta mig med någon, tyckte bara att alla var så välsvarvade i tråden att mina kändes ganska små i jämförelse Skäms

Men menade inte såå! Å stöt på så många du vill, det gör jag Solig   Menade att du har en fin stor tutte å jag vill också ha 2 lite större fina tuttar, men jag har i alla fall små fina tuttar! Det är bättre än ingen tutte alls Skrattande
  • Tom Araya
    RedHotDarling skrev 2013-01-08 00:06:44 följande:

Men menade inte såå! Å stöt på så många du vill, det gör jag Solig   Menade att du har en fin stor tutte å jag vill också ha 2 lite större fina tuttar, men jag har i alla fall små fina tuttar! Det är bättre än ingen tutte alls Skrattande
    I inlägg #4400 ser det inte alls ut som att du har särskilt små tuttar...har du fyllt den BH'n med strumpor eller? Skrattande
  • RedHotDarling
    Anonym (B-kupan) skrev 2013-01-07 23:45:10 följande:
    Jag trodde att det var meningen att vi inte skulle ge varandra elaka kommentarer utan att det här var en FEEL GOOD tråd? Obestämd

Underbara missuppfattningar! Kaffe
  • Anonym (B-kupan)
    RedHotDarling skrev 2013-01-08 00:10:07 följande:

Underbara missuppfattningar! Kaffe

Ja! Det var väldigt vad jag missförstod allt och alla... haha Skrattande
Svar på tråden Helkroppstråden