• Anonym (Loveheart)

Helkroppstråden

Anonym skrev 2013-01-08 10:30:31 följande:
    Så jag måste alltså börja anmäla inlägg? Det måste komma till det? Det var tråkigt. 
    Eller ska vi låta udda vara jämnt, du ber om ursäkt och låter sedan bli att kommentera tråden ytterligare? Du kanske vill ha din anonymitet i behåll så att du kan använda den i andra tråden där du också önskar "diskutera"?

Jättefina bilder, ni andra! Och Mattias: din avatar är väldigt fin. {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (fru)
    Anonym (ler) skrev 2013-01-08 10:10:09 följande:
    Men hallå!! Underbart vackert rundad rumpa Flört precis vad jag behövde en gråtrist förmiddag! Tackar ödmjukast för titten, ha en fantastisk dag!
    Putt B skrev 2013-01-08 10:12:02 följande:
    Kvinnliga fina former... kanonfin !

Men jösses tack! hade inte ens förväntat mig en enda kommentar ens.. och jag fick 2 tack!{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (ler)
    Anonym (fru) skrev 2013-01-08 10:37:32 följande:

Men jösses tack! hade inte ens förväntat mig en enda kommentar ens.. och jag fick 2 tack!{#emotions_dlg.flower}
    En sådan syn går inte att lämna okommenterad, det är ouppfostrat och oartigt! Vackra saker skall visas uppskattning sa alltid min mamma Hjärta
  • Anonym (fru)
    Anonym (ler) skrev 2013-01-08 10:39:34 följande:
    En sådan syn går inte att lämna okommenterad, det är ouppfostrat och oartigt! Vackra saker skall visas uppskattning sa alltid min mamma Hjärta
    Tack..Skäms Låter som du blivit bra uppfostrad Tacka din mor från mig {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (ler)
    Anonym (fru) skrev 2013-01-08 10:48:35 följande:
    Tack..Skäms Låter som du blivit bra uppfostrad Tacka din mor från mig {#emotions_dlg.flower}
    Ingen orsak och ingen anledning att rodna Flört, jo hon har gjort ett bra jobb och jag försöker göra det samma Skrattande ska hälsa henne nästa gång vi ses!
  • Tuum Sequere Cor

Jätte fin! Fortsätt kämpa. Ser bra ut än så länge ;)

Anonym (fru) skrev 2013-01-08 10:37:32 följande:
    Men jösses tack! hade inte ens förväntat mig en enda kommentar ens.. och jag fick 2 tack!

• Putt B
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-08 12:07:50 följande:
    Nytränad Tungan ute

• ulfsas
    Nytränad Tungan ute

Solig
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • straight arrow
    Nytränad

Det syns att det varit hårt jobb bakom den fina kroppen!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
Svar på tråden Helkroppstråden